کفپوش ویژه فرهنگیان پرشیا دکور

کفپوش ویژه فرهنگیان

تنوع کفپوش پرشیا دکور و همچنین ارائه کفپوش اقساطی توسط این شرکت، بسیاری از اقشار زحمتکش جامعه را به طرف خرید این محصول برای زینت بخشیدن به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر سوق می‌دهد. شرکت ما نیز برای قدردانی از اقشار کم درآمد جامعه انواع محصولات خود مانند کفپوش ویژه فرهنگیان را با شرایط بسیار مناسب عرضه می‌کند. برای اطلاع از تسهیلات خرید کفپوش ویژه فرهنگیان با ما تماس بگیرید.

 

 

تنوع کفپوش پرشیا دکور

امروزه انواع کفپوش‌ مانند پارکت، لمینت، کفپوش‌های چوبی و ... سهم بسیار زیادی در تجهیز دکوراسیون داخلی منازل یا محل کار افراد دارند، در واقع وجود کفپوش‌ها یکی از ارکان اصلی طراحی دکوراسیون محیط داخلی به شمار می‌روند. تنوع کفپوش پرشیا دکور به افراد و اقشار مختلف جامعه مانند فرهنگیان و نیروهای مسلح این امکان را می‌دهد که بر اساس بودجه و سلیقه خود پارکت، لمینت و ... در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را تهیه و نصب نمایند. به شما مشتریان عزیز توصیه می‌گردد که برای مشاهده و آگاهی از تنوع کفپوش پرشیا دکور، ابتدا سایت را به دقت مشاهده کرده و سپس برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

 

 

کفپوش اقساطی

شرکت ساختمانی پرشیا دکور با ایجاد فرصتی برای تهیه کفپوش اقساطی برای افراد جامعه به ویژه فرهنگیان محترم و نیروهای مسلح، سعی در برداشتن گامی برای تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان دارد. لازم به ذکر است که کفپوش اقساطی شامل همه مدل‌های پارکت، لمینت و ... می‌گردد و همچنین مشتریان عزیز برای تهیه این محصول می‌توانند به اندازه ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور خرید خود، وام دریافت کنند. برای دریافت این وام تا سقف ۸ میلیون تومان، نیاز به یک فقره چک ضمانت، تا سقف ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان به ترتیب به یک و دو نفر ضامن احتیاج دارید.

 

 

تسهیلات خرید کفپوش ویژه فرهنگیان

همانطور که در گذشته به آن اشاره شد، کفپوش‌ها عامل مهمی در زیبایی و دلچسبی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها هستند، به همین منظور تسهیلات خرید کفپوش ویژه فرهنگیان، مدت‌ها است که در شرکت پرشیا دکور فرصتی را فراهم کرده تا عزیزان فرهنگی بتوانند با شرایط و قیمتی کاملا مقرون به صرفه انواع کفپوش را خریداری و در محل مورد نظر نصب کنند. ارائه اقساطی انواع کفپوش‌ها و همچنین اعطای وام با بهترین و مناسب‌ترین شرایط باز پرداخت از جمله تسهیلات خرید کفپوش ویژه فرهنگیان می‌باشد. برای اطلاع از جزئیات این تسهیلات می‌توانید با ما تماس حاصل کنید.

کفپوش اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور