کاغذ دیواری قسطی ویژه دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

کاغذ دیواری قسطی ویژه دارندگان حکمت کارت

سال های متمادی است که در بسیاری از منازل و اداره‌‌ها به جای رنگ از انواع کاغذ دیواری استفاده می‌کنند،‌ زیرا استفاده از این محصول علاوه بر بخشیدن زیبایی به دکوراسیون داخلی، در مدت زمان کمتری آماده استفاده می‌شود. به همین علت شرکت پرشیا دکور انواع کاغذ دیواری قسطی ویژه دارندگان حکمت کارت را مطابق سلیقه این عزیزان به اعضای نیروهای مسلح ارائه می دهد.

 

 

کاغذ دیواری

شرکت پرشیا دکور، انواع کاغذ دیواری معمولی و سه بعدی را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به مشتریان گرامی با بهترین شرایط اقساط و باز پرداخت عرضه می‌کند. مجموعه ما در کنار ارائه بهترین محصول به لحاظ کیفی، قیمتی کاملاً اقتصادی و مناسب را برای کاغذ دیواری های خود در نظر می‌گیرد تا همه اقشار جامعه به ویژه اعضای نیروهای مسلح و فرهنگیان محترم بتوانند با تهیه این محصول به  دکوراسیون داخلی منازل و محل کار خود جلوه‌ای دوباره ببخشند و محیط آرامی را برای کار و زندگی خود مهیا کنند. برای آگاهی از قیمت‌ها و تهیه محصولات ما می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

تسهیلات پرشیا دکور ویژه دارندگان حکمت کارت

نیروهای مسلح به دلیل بهره‌مندی از کارتی به نام حکمت کارت، می‌توانند از تخفیف ها و مزایای بسیار زیادی برای خرید انواع محصولات مورد نیاز خود از مجموعه‌های مختلف برخوردار شوند، شرکت ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای قدردانی از زحمات این عزیزان امکان خرید محصولاتی چون کاغذ دیواری، کفپوش، پارکت و ... با قیمتی مناسب و به صورت اقساط فراهم کرده است. تسهیلات پرشیا دکور ویژه دارندگان حکمت کارت علاوه بر اقساط شامل اعطای وام به افراد برابر با ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور نیز می‌گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تسهیلات پرشیا دکور ویژه دارندگان حکمت کارت با ما تماس بگیرید.

 

 

شرایط فروش اقساطی کابینت

مدل‌های مختلف کابینت مانند هایگلاس، ام دی اف، ممبران، چوب و ... در شرکت پرشیا دکور به صورت اقساطی و با شرایط باز پرداخت کاملا منطقی و مناسب به اقشار مختلف ارائه می‌شود، بنابراین تمامی افراد با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند یکی از انواع کابینت‌های موجود در مجموعه را انتخاب کنند و از شرایط فروش اقساطی کابینت مطلع گردند. شرکت ما به کمک یک شرکت لیزینگی به اندازه حداکثر ۷۵ درصد از مبلغ خرید به شما وام اعطا می‌کند که این وام تا سقف ۸ میلیون تنها نیاز به یک فقره چک ضمانت نیاز دارد. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره سایر شرایط فروش اقساطی کابینت هستند.

کاغذ دیواری اقساطی, کاغذ دیواری, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور