لمینت اقساطیپرشیا دکور

لمینت اقساطی

بسیاری از شرکت‌های تولیدی و یا واردکننده‌ی محصولات برای تجهیز دکوراسیون داخلی، جهت کمک به اقشار مختلف در این اوضاع ناپایدار اقتصادی تصمیم به ارائه محصولات خود به صورت قسطی گرفته اند. به عنوان مثال شما عزیزان می‌توانید لمینت اقساطی را از شرکت پرشیا دکور با بهترین شرایط فروش اقساطی دریافت کنید. همانطور که می‌دانید لمینت پرشیا دکور از بهترین کیفیت به همراه قیمتی بسیار مناسب برخوردار است.

 

 

لمینت پرشیا دکور

اجرا و استفاده از کفپوش‌هایی مانند لمینت، این روزها بسیار پرطرفدار و متداول شده است زیرا تاثیر بسزایی در زیبایی محیط داخلی منازل و ادارات دولتی و خصوصی دارد. لمینت پرشیا دکور یکی از مرغوب‌ترین کفپوش های موجود در بازار است و از مزایای این محصول می‌توان به عایق برودت، عایق هوا، عایق صدا به دلیل وجود فوم در زیر لمینت، سرعت نصب و اجرای بالا نسبت به سایر مدل‌ها، مقرون به صرفه‌تر از مصالحی مانند سنگ و سرامیک، عدم نیاز به ساب و لاک بعد از نصب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. برای اطلاع از مدل‌های متنوع و همچنین تهیه لمینت پرشیا دکور به صورت نقد و اقساط با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرایط فروش اقساطی

شرکت پرشیا دکور برای رفاه حال و سهولت در دسترسی مشتریان به محصولاتی با کیفیت به همراه قیمتی مناسب، انواع محصولات خود مانند پرده، کاغذ دیواری، پارکت، لمینت و ... را با بهترین شرایط فروش اقساطی عرضه می‌کند تا افراد با هر توان مالی بتوانند موارد مورد نیاز خود را تهیه و استفاده نمایند. ارائه وام به واسطه یک شرکت لیزینگی برابر با حداکثر ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور خرید شما یکی از مزایای شرایط فروش اقساطی محصولات است. همچنین لازم به ذکر است که برای دریافت وام تا سقف ۸ میلیون تنها یک فقره چک ضمانت، تا سقف ۲۰ میلیون یک ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون داشتن دو ضامن الزامی خواهد بود.

 

 

تسهیلات خرید لمینت ویژه نیروهای مسلح

بسیاری از اقشار زحمتکش جامعه مطابق با سختی کار خود، حقوق و مزایا دریافت نمی‌کنند بدین منظور نیز شرکت پرشیا دکور، تسهیلات خرید لمینت ویژه نیروهای مسلح را ایجاد کرده است تا این عزیزان نیز بتوانند با بهره‌مندی از شرایط اقساط و پرداخت مناسب، به تهیه محصول مورد نظر با توجه به سلیقه و بودجه خود بپردازند. تسهیلات خرید لمینت ویژه نیروهای مسلح، شامل فروش قسطی این محصول به همراه اعطای وام به اندازه ۷۵ درصد از کل مبلغ خرید شما است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید قسطی و دریافت وام متناسب با مبلغ خریدتان با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

لمینت, پرشیا دکور, لمینت اقساطی, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور