اجرای کناف پرشيا ىكور

اجرای کناف

امروزه اجرای کناف، جایگزین رابیتس کاری شده است و تاثیر بسزایی در نمای داخلی ساختمان‌ ها دارد. با اجرای صحیح کناف دیواری و یا کناف سقفی می‌توان تا حد زیادی در زمان و هزینه ها صرفه جویی کرد. هزینه اجرای کناف با توجه به متریال استفاده شده و متراژ تعیین می‌شود، برای اطلاع از چگونگی طراحی کناف و هزینه‌ های آن با کارشناسان پرشیا دکور تماس بگیرید.

 

 

طراحی کناف

طراحی کناف نیز مانند طراحی سایر موارد در دکوراسیون داخلی ساختمان ها، نیازمند رعایت موارد و ضوابطی است که بتواند علاوه بر کارایی بر زیبایی فضای داخلی نیز بی‌افزاید. نیروهای متخصص و مجرب پرشیا دکور با بررسی شرایط داخلی ساختمان و با رعایت اصول زیبایی شناختی، برای طراحی کناف به نحو احسن تلاش می‌کنند تا جلوه دیوار و یا سقف منزل و محل کار شما با استفاده از این محصول دو چندان گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح و نحوه نصب کناف سقفی، کناف دیواری و همچنین برای تخمین میزان هزینه اجرای کناف در پروژه خود با ما در ارتباط باشید.

 

 

اجرای کناف

پرشیا دکور در ارائه خدمات برای اجرای کناف از بهترین مصالح موجود در بازار با سطح کیفی بالا استفاده می‌کند تا بتواند به تعهدات خود در زمینه جلب رضایت مشتری، جامه عمل بپوشاند. اجرای کناف مزایای بسیاری برای فضای داخلی ساختمان دارد که مهمترین آن بخشیدن جلوه‌ای زیبا به محیط داخلی برای کار یا زندگی است. بنابراین انواع کناف باید مطابق با کاربری و نوع فعالیت محیط انتخاب گردد. از دیگر مزایای استفاده از کناف می‌توان از مقرون به صرفه بودن، وزن کم، انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر آتش سوزی، قابلیت تغییر دکور و ... نام برد. جهت مشاوره برای انتخاب بهترین کناف با ضمن مطالعه سایت به صورت تلفنی یا حضوری با ما تماس حاصل کنید.

 

 

انواع کناف

از انواع کناف موجود در پرشیا دکور می‌توان به کناف دیواری و کناف سقفی اشاره کرد. کناف سقف خود شامل دو نوع ثابت و متحرک می‌باشد که در نوع متحرک امکان جدا شدن پنل ها وجود دارد و کناف ثابت نیز شامل دو مدل کناف ساده و طرح دار است. کناف دیواری یا همان دیوار کاذب نیز از سه بخش رانر، استاد و پنل تشکیل شده است و می‌توان از آن برای زیباتر کردن محیط و یا پارتیشن بندی فضای داخلی ساختمان استفاده کرد. بهتر است بدانید اجرای انواع کناف کار راحتی نیست و به دانش فنی و مهارت دارد تا این محصول بتواند کارایی خود را به بهترین شکل نشان بدهد.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور