طراحی و ساخت ویلا پرشیا دکور

طراحی و ساخت ویلا

امروزه در سراسر دنیا به ویژه کشور عزیزمان ایران، طراحی و ساخت ویلا به خصوص در شهرها و مناطق خوش آب و هوا متداول شده است بدین منظور شرکت پرشیا دکور آمادگی خود را جهت انجام کلیه مراحل از شناسایی مکان مناسب ویلا تا طراحی و ساخت انواع ویلا مانند ویلای دوبلکس، ویلای مبله، ویلای ساحلی و ویلای ییلاقی را با استفاده از کادر مجرب اعلام می‌دارد.

 

 

طراحی ویلا

طراحی ویلا در هر شهر و منطقه با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی آن، دارای اصول و ضوابط خاصی است. کارشناسان و طراحان پرشیا دکور بعد از بازدید میدانی از مکان مورد نظر، بعد از انجام توافقات با کارفرما به صورت حرفه‌ای اقدام به طراحی ویلا می‌کنند. چگونگی طراحی یک ویلای مدرن و یا کلاسیک در انواع مختلفی مثل ویلای دوبلکس، ویلای مبله، ویلای ساحلی و ویلای ییلاقی علاوه بر سلیقه و بودجه کارفرما به ذوق و خلاقیت طراح نیز بستگی دارد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر طراحی ویلا و ساخت آن را به مجموعه ما که علاوه بر سابقه درخشان، دارای کادری مجرب اعم از طراح، معمار و .... نیز هست، بسپارید.

 

 

ساخت ویلا

بعد عقد قرارداد و پایان مرحله طراحی ویلا توسط متخصصین مجموعه، نوبت به مرجله اجرا و ساخت ویلا در مکان مورد نظر می‌رسد. اما باید توجه داشته باشید که ساخت ویلا یک پروسه حساس و زمانبر است که باید با دقت فراوان و با استفاده از مصالح مناسب انجام شود. از جمله این مراحل به ترتیب می‌توان از: گود برداری، بتن ریزی و اجرای اسکلت ساختمانی، دیوارکشی، اجرای سقف و در نهایت اجرای نمای ویلا نام برد. پرشیا دکور به شما این تضمین را می‌دهد که از مرغوب‌ترین مصالح برای هر مرحله استفاده کند. به شما توصیه می‌شود که برای دریافت مشاوره و تخمین هزینه‌ها با مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

شناسایی مکان مناسب ویلا

ساخت هر نوع ویلا مثل ویلای ساحلی و یا ویلای ییلاقی نیازمند مکانی با شرایط متناسب خود است، زیرا شرایط ساخت ویلا در ساحل با ساخت آن در جنگل و یا کوهستان متفاوت است. اگر شما تصمیم به ساخت و ساز ویلا گرفته‌اید، می‌توانید با بهره‌مندی از راهنمایی و اطلاعات مجموعه پرشیا دکور، به شناسایی مکان مناسب ویلا بپردازید. در شمال کشور ساخت و ساز ویلا در مناطق ساحلی و جنگلی متقاضیان بیشتری دارد به همین علت برای شناسایی مکان مناسب ویلا علاوه بر چشم انداز محدوده، باید به موقعیت جغرافیایی برای دسترسی به جاده و فروشگاه‌هایی برای تامین نیاز روزانه توجه کرد.

پرشیا دکور

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور