نصب کاغذ دیواری پرشیا دکور

نصب کاغذ دیواری

تیم متخصص و فنی فرشیا پرشیا دکور ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری خارجی و کاغذ دیواری ارزان است که می‌توانند جلوه بسیار زیباتری به دکوراسیون داخلی منازل شما مشتریان گرامی ببخشند. اما نباید فراموش کرد که نصب کاغذ دیواری به روش صحیح نیز سهم زیادی در جلوه‌ی نهایی کار خواهد داشت. بدین منظور مجموعه ما با تکیه بر سابقه درخشان خود کلیه خدمات مورد نیاز را برایتان انجام خواهد داد.

 


مراحل نصب کاغذ دیواری


ابتدا باید مواردی مانند چسب مناسب، میز کار، قلموی بزرگ، تیغ موکت بری، کاردک پلاستیکی، و ... آماده شود. بعد از آن، مراحل نصب کاغذ دیواری و مهمترین بخش آن‌ زیرسازی دیوار با استفاده از کاردک فلزی برای تراشیدن قسمت‌های نم‌دار دیوار، باز کردن کلید و پریزها، انجام گچ کاری در قسمت های مورد نظر و به طور کلی انجام کارهایی جهت رفع نواقص دیوار، آغاز می‌گردد، سپس نوبت به برش زدن و زدن چسب مخصوص به زیر کاغذ دیواری‌ها به کمک میز کار می‌رسد. پرشیا دکور متعهد است که کلیه مراحل نصب کاغذ دیواری را ضمن بهره‌مندی از نیروهای متخصص به شکلی صحیح برای شما انجام دهد.

 


اندازه گیری کاغذ دیواری


در انجام اقدامات لازم برای نصب این محصول فرقی میان کاغذ دیواری ارزان با کاغذ دیواری خارجی وجود ندارد و لازم به ذکر است که اندازه گیری کاغذ دیواری از روشی واحد پیروی می‌کند. پرشیا دکور نیز اندازه گیری کاغذ دیواری را با استفاده از نیروی کار با تجربه انجام می‌دهد تا زیبایی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما با نصب صحیح انواع مختلف کاغذ دیواری دو چندان گردد. برای اندازه گیری کاغذ دیواری ابتدا قواره اول را ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر بیشتر از بلندی دیوار برش زده و سپس با توجه به طرح‌دار بودن کاغذ دیواری، قواره دوم برش خواهد خورد.

 


قیمت کاغذ دیواری


مجموعه پرشیا دکور با ارائه انواع کاغذ دیواری ارزان و مقرون به صرفه می‌کوشد که بهترین کیفیت موجود در بازار را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. عوامل متعددی در قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار هستند که به عنوان نمونه می‌توان به خارجی بودن این محصول اشاره کرد، معمولا کاغذ دیواری خارجی به جهت وارداتی بودن آن، قیمتی به مراتب بالاتر از نمونه‌های داخلی دارد. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری و همچنین شرایط تهیه آن به کمک دریافت وام می‌توانید ضمن تماس با مجموعه از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

پرشیا دکور, کاغذ دیواری

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور