کفپوش اقساطی ویژه نیروهای مسلح پرشیا دکور

کفپوش اقساطی ویژه نیروهای مسلح

شرکت پرشیا دکور به منظور در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان خود به ویژه اقشار زحمتکش، کفپوش اقساطی ویژه نیروهای مسلح را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌کند تا این عزیزان بتوانند با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود یکی از انواع کفپوش ‌های موجود در مجموعه را تهیه کنند. برای تهیه کفپوش قسطی برای نیروهای مسلح و همچنین آگاهی از شرایط خرید کفپوش اقساطی با ما در ارتباط باشید.

 

 

انواع کفپوش

در مبانی طراحی دکوراسیون داخلی علاوه بر دیوارها و سقف، کفپوش نیز عامل مهمی در زیبایی بصری فضای داخلی به شمار می‌رود. به همین منظور شرکت پرشیا دکور تصمیم به ارائه انواع کفپوش با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب آن هم به صورت اقساط برای اقشاری مانند فرهنگیان و اعضای نیروهای مسلح گرفته است. لمینیت، پارکت و کفپوش‌های چوبی تعدادی از انواع کفپوش های شرکت ما هستند که شما عزیزان می‌توانید با شرایطی کاملاً مناسب به لحاظ مالی، مدل مورد نظر خود را تهیه و از خدمات نصب کفپوش در مجموعه ما بهره‌مند شوید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

کفپوش قسطی برای نیروهای مسلح

بسیاری از اقشار جامعه به اندازه زحمتی که می کشند، حقوق و مزایا دریافت نمی‌کنند، همین امر نیز موجب شد تا تیم و کادر مجرب پرشیا دکور برای تقدیر و تشکر از زحمات افرادی مانند اعضای نیروهای مسلح طرحی را تحت عنوان ارائه کفپوش قسطی برای نیروهای مسلح ایجاد نماید. شما مشتریان محترم به جهت تهیه کفپوش قسطی برای نیروهای مسلح می‌بایست ابتدا شرایط خرید اقساطی را در سایت مطالعه نموده و برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های تکمیلی با کارشناسان بخش فروش شرکت ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که مشاوران و کارشناسان ما در تمام ساعات و روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

شرایط خرید کفپوش اقساطی

شرکت پرشیا دکور برای دستیابی به اصول راهبردی از پیش تعیین شده برای مجموعه، شرایط خرید کفپوش اقساطی را ایجاد کرده است تا افراد جامعه بتوانند بدون نگرانی درباره هزینه، این محصول را با بهترین شرایط قسط بندی و باز پرداخت تهیه و در فضای داخلی مورد نظر خود نصب کنند. اعطای وام مطابق با ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور به کمک یکی شرکت لیزینگی هم از موارد موجود در شرایط خرید کفپوش اقساطی است و بهتر است بدانید که تا سقف ۸ میلیون تنها نیاز به یک فقره چک ضمانت، تا سقف ۲۰ میلیون یک نفر ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون نیاز به دو نفر ضامن خواهید داشت.

کفپوش

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور