لمینت اقساطی ویژه دارندگان حکمت کارتپرشیا دکور

لمینت اقساطی ویژه دارندگان حکمت کارت

شرکت پرشیا دکور متشکل از کادری مجرب برای سهولت در دسترسی و رفاه حال مشتریان خود انواع لمینت با حکمت کارت را به صورت اقساط و با بهترین شرایط بازپرداخت ارائه می‌کند. نیروهای مسلح گرامی برای آگاهی از شرایط خرید لمینت اقساطی ویژه دارندگان حکمت کارت و به طور کلی اطلاع از شرایط فروش اقساطی می‌توانند با مشاورین و کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط باشند.

 

 

تسهیلات خرید لمینت برای نیروهای مسلح

پرشیا دکور به منظور قدردانی از زحمات و فداکاری‌های اعضای نیروهای مسلح و همچنین جبران بی مهری‌های جامعه نسبت به این عزیزان، تسهیلات خرید لمینت برای نیروهای مسلح را ایجاد کرده است. به گونه‌ای که اعضای این نهاد و مشتریان عزیز با ارائه حکمت کارت خود می‌توانند علاوه بر دریافت وام، از شرایط بازپرداخت بسیار مناسب نیز بهره‌مند شوند. کارشناسان بخش فروش و مشاوران ما علاوه بر درج نکاتی درباره چگونگی تسهیلات خرید لمینت برای نیروهای مسلح، همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما و توصیحات تکمیلی درباره این طرح می‌باشند پس بنابراین کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرایط فروش اقساطی

آگاهی از شرایط بی ثبات و ناپایدار اقتصادی کشور، تیم اتاق فکر پرشیا دکور را بر آن داشت تا با ایجاد شرایط فروش اقساطی مسیر را جهت تهیه تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند لمینت، کاغذ دیواری و .... برای مشتریان محترم به ویژه اقشاری مثل نیروهای مسلح و فرهنگیان عزیز هموارتر کند. اعطای وام با همراهی یک شرکت لیزینگ به اندازه ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور و تقسیط منطقی بازپرداخت این وام از جمله اصلی ترین شرایط فروش اقساطی شرکت ما به شمار می‌رود. شما عزیزان با تنها یک فقره چک ضمانت می‌توانید تا سقف ۸ میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوید و برای مبالغ ۲۰ میلیون و ۳۰ میلیون تومان به ترتیب نیاز به یک و دو نفر ضامن خواهید داشت.

 

 

لمینت با حکمت کارت

نوع، جنس و رنگ کفپوش نیز از جمله مواردی است که علاوه بر خدمات دیوار و سقف، اهمیت ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی منازل و اداره‌ها دارد. پارکت، لمینت، کفپوش چوبی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تعدادی از محصولات مجموعه پرشیا دکور هستند که با کمترین قیمت به متقاضیان گرامی ارائه‌ می‌گردد. لازم به ذکر است که اعضای نیروهای مسلح می‌توانند به خرید لمینت با حکمت کارت پرداخته و از شرایط ویژه فروش در شرکت ما برخوردار شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط تهیه لمینت با حکمت کارت با کارشناسان مجموعه در تماس باشید تا در صورت لزوم مقدماتی برای انجام توافقات بیشتر فراهم گردد.

لمینت, لمینت اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور