نصب در دوران کرونا پرشیا دکور

نصب در دوران کرونا

با توجه به اینکه در برهه‌ای حساس از تاریخ به لحاظ شیوع کرونا هستیم به گونه‌ای که نظام جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است، خدمات نصب در دوران کرونا نیز دستخوش تغییراتی شده و رعایت پروتکل‌ های بهداشتی عاملی مهم در این محسوب می‌شود و می‌تواند از ابتلای افراد به ویروس کرونا جلوگیری کند. شرکت پرشیا دکور انواع خدمات نصب در زمان کرونا را به بهترین شکل به شما ارائه می‌کند.

 

 

انواع خدمات نصب در زمان کرونا

به منظور جلوگیری از توقف جریان زندگی در دوران شیوع کرونا، باید دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را دقیقا رعایت کرد و سپس به انجام امور ضروری پرداخت. تجهیز و تکمیل دکوراسیون منازل و محل کار امری است که در این دوران حساس به بهبود روحیه استفاده کنندگان از فضا کمک می‌کند. شرکت پرشیا دکور ارائه دهنده محصولاتی مانند کفپوش، پارکت، لمنیت، کاغذ دیواری معمولی و سه بعدی، پرده شید، پرده زبرا و ... است و انواع خدمات نصب در زمان کرونا را با رعایت تمام پروتکل ها ارائه می‌دهد، بنابراین شما مشتریان گرامی می‌توانید با خاطری آسوده انواع خدمات نصب در زمان کرونا را به تکنسین‌های حرفه‌‌ای شرکت ما بسپارید و بدون هیچگونه نگرانی از ریسک ابتلا به کرونا محل کار و زندگی خود را زینت ببخشید. برای آگاهی از چگونگی انجام نصب در دوران کرونا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نصاب های پرشیا دکور

شرکت پرشیا دکور ارائه دهنده انواع محصولات ایرانی و خارجی مانند کاغذ دیواری، انواع کفپوش، کابینت و پرده های شید و زبرا همواره می‌کوشد تا محصولات و خدماتی را با بهترین کیفیت موجود به مشتریان خود عرضه کند و در زمان‌ و شرایط مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. در دوران کرونا که رعایت بسیاری از موارد و محدودیت‌ها تبدیل به یک امر ضروری گشته است باز هم تیم مجرب ما سعی در ایجاد آرامش در خاطر مشتریان خود دارد به همین منظور رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نصاب های پرشیا دکور در دوران همه گیری جهانی کرونا در دستور کار اعضای ما قرار گرفته است. برای اطلاع و اطمینان شما مشتریان محترم از شرایط ارائه خدمات نصب در دوران کرونا و همچنین نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نصاب های پرشیا دکور، مجموعه ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد.

 

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور