تخفیف ویژه دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

تخفیف ویژه دارندگان حکمت کارت

به پاس خدمات و زحمات نیروهای مسلح عزیز و گرامی شرکت پرشیا دکور تصمیم به ایجاد فرصتی برای دارندگان حکمت کارت جهت استفاده از تخفیف‌ها کرده است. لازم به ذکر است که انواع لمنیت و پارکت در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس های مختلف ایرانی و خارجی در مجموعه موجود بوده و نیروهای مسلح با استفاده از طرح تخفیف ویژه دارندگان حکمت کارت می‌توانند با توجه به سلیقه، نحوه چیدمان وسایل و دکوراسیون داخلی منازل و فضای مورد نظر، به تهیه انواع کفپوش بپردازند، کارشناسان و طراحان شرکت ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه میزان تخفیف کفپوش، جنس و طرح‌های موجود هستند.

 

 

تخفیف کاغذ دیواری

امروزه استفاده از کاغذ دیواری برای جلوگیری از یکنواخت شدن دیوارها و دکوراسیون داخلی در بسیاری از واحدهای مسکونی و اداری متداول شده است، به همین علت شرکت پرشیا دکور طرحی را تحت عنوان تخفیف کاغذ دیواری برای نیروهای مسلح عزیز تدارک دیده است. تخفیف ویژه دارندگان حکمت کارت ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با رنگ و طرح‌های مختلف است، بنابراین شما عزیزان با در نظر گرفتن طراحی داخلی محل کار و یا منزل خود با ارائه حکمت کارت می‌توانید از تخفیف کاغذ دیواری در مجموعه ما بهره‌مند شوید، برای دریافت اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه سایت با ما تماس حاصل کنید.

 

 

تخفیف پرده

استفاده از انواع پرده مانند پرده شید و پرده زبرا در تجهیز و تکمیل دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی و اداری نقش پررنگی را ایفا می‌کنند و رشد روز به روز قیمت‌ها، تهیه این محصول را برای برخی از اقشار جامعه عملاً ناممکن کرده است، بدین منظور ایجاد فرصتی برای استفاده از تخفیف پرده برای دارندگان حکمت کارت، گام کوچکی است که توسط شرکت پرشیا دکور در جهت سهولت دسترسی و رفاه حال نیروهای مسلح برداشته شده است. مشاوران و کارشناسان ما، شما را در انتخاب نوع و طرح پرده با توجه به میزانی که قرار است هزینه کنید، راهنمایی خواهند کرد.

 

 

تخفیف کابینت

عزیزان نیروهای مسلح برای تهیه کابینت مورد نظر خود از شرکت پرشیا دکور، می‌توانند از تخفیف ویژه دارندگان حکمت کارت بهره‌مند شوند. تخفیف کابینت باعث شده است تا انواع کابینت هایگلاس، کابینت ممبران، کابینت ام دی اف و ... با بهترین و نازلترین قیمت و شرایط در اختیار شما عزیزان برای استفاده بهینه از فضا و زینت بخشیدن به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان قرار گیرد. لازم به ذکر است که تهیه انواع کابینت با تخفیف و با قیمتی مناسب‌تر هیچ گونه تاثیری در کاهش کیفیت محصولات نخواهد داشت و شما انواع کابینت را با بالاترین سطح کیفی تهیه و استفاده خواهید کرد.

کفپوش, کاغذ دیواری, کابینت, پرده, تخفیف وِیژه حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور