کابینت ویژه نیروهای مسلح پرشیا دکور

کابینت ویژه نیروهای مسلح

شرکت پرشیا دکور ضمن سالها کسب تجربه درخشان در حوزه ارائه خدمات ساختمانی و محصولاتی چون کابینت، کاغذ دیواری، کفپوش و ... برای تشکر از اقدامات اعضای نیروهای مسلح و سهولت دسترسی این عزیزان به تجهیزات تکمیل کننده دکوراسیون داخلی، کابینت ویژه نیروهای مسلح را با شرایط مناسب و خاص به فروش می‌رساند. برای تهیه کابینت اقساطی و آگاهی از تسهیلات نیروهای مسلح ضمن مطالعه سایت با ما در ارتباط باشید.

 

 

کابینت اقساطی

این روزها به دلیل وجود فضای ناپایدار اقتصادی و تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها، تهیه بسیاری از محصولات به صورت اقساط، مهمترین خواسته اقشار مختلف جامعه است، زیرا خرید اقساطی به مردم امکان مدیریت هر چه بهتر هزینه‌های زندگی را می‌دهد. فروش کابینت اقساطی به همراه ارائه وام بر اساس فاکتور، یکی از خدمات شرکت پرشیا دکور است که به اقشار مختلفی مثل فرهنگیان و نیروهای مسلح گرامی اختصاص می‌یابد. لازم به ذکر است که انواع کابینت اقساطی چه تولید داخل و چه خارجی، دارای بهترین کیفیت بوده و مجموعه ما برای رفاه حال مشتریان خود علاوه بر ارائه اقساط، قیمت بسیار مناسبی را برای محصولات خود تعیین می‌کند.

 

 

کابینت با حکمت کارت

خرید کابینت با حکمت کارت، از جمله تسهیلاتی است که در شرکت پرشیا دکور برای عزیزان نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است. این طرح به افراد امکان تهیه انواع کابینت مانند کابینت ممبران، کابینت هایگلاس، کابینت چوبی و ... را با بهترین شرایط و به صورت اقساطی می‌دهد، به ویژه این که شرکت ما طبق قراردادی که با یک شرکت لیزینگی دارد، می‌تواند بر اساس میزان فاکتور به شما وامی را اعطا کند تا راحت‌تر بتوانید به مدیریت هزینه‌ها بپردازید. انواع کابینت با حکمت کارت با سطح کیفی بالا در مجموعه موجود بوده تا شما با توجه به سلیقه و بودجه خود، کابینت مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب کنید.

 

 

تسهیلات ویژه نیروهای مسلح

تعدادی از اقشار جامعه با وجود زحماتی که در دوران کاری خود متحمل می‌شوند، از درآمد کمتری نسبت به سایرین برخوردار هستند مانند نیروهای مسلح و فرهنگیان عزیز. شرکت پرشیا دکور با آگاهی از این موضوع برای رفاه حال این اقشار محترم به ارائه تسهیلات ویژه نیروهای مسلح اقدام کرده است. به عنوان نمونه فروش کابینت قسطی یکی از تسهیلات ویژه نیروهای مسلح به شمار می‌رود تا این عزیزان با بهره‌مندی از شرایط پرداخت مناسب، فضای داخلی منزل و یا محل کار خود را با استفاده از انواع کابینت با سطح کیفی بالا بهینه سازی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تسهیلات ویژه نیروهای مسلح با ما تماس حاصل کنید.

کابینت اقساطی, کابینت, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور