نصب کابینت پرشیا دکور

نصب کابینت

تهیه و نصب کابینت از موارد با اهمیتی است که برای تجهیز آشپزخانه و طراحی دکوراسیون داخلی منازل انجام می‌شود. پرشیا دکور بعد از بازدید رایگان از فضا فاکتورهایی مثل نقشه کشی کابینت بر اساس ضوابط، اندازه گیری کابینت و در نهایت اجرت نصب کابینت در نظر می‌گیرد تا کلیه اقدامات لازم برای بهینه سازی فضای آشپزخانه برای استفاده هرچه بیشتر از فضای داخلی فراهم شود.

 


اجرت نصب کابینت


همانطور که می‌دانید استفاده از کابینت برای بهینه سازی و استفاده‌ی حداکثری از فضای آشپزخانه است و مانند تمامی خدمات دکوراسیون داخلی باید توسط تکنسین فنی و با تجربه انجام شود. پرشیا دکور با دریافت اجرت نصب کابینت به شما این اطمینان را می‌دهد که این محصول به درستی و بر اساس اصول ایمنی و فنی نصب شده و همچنین هیچ گونه خطری مانند سقوط، شما و سایر افراد استفاده کننده از آشپزخانه را تهدید نمی‌کند. لازم به ذکر است که اجرت نصب کابینت نیز مانند سایر موارد در مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه بوده و تمامی اقشار جامعه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

 


اندازه گیری کابینت


یکی از مهمترین کارهای پایه‌ای برای طراحی و ساخت کابینت، اندازه گیری کابینت با استفاده از روش های صحیح است. به همین علت دقت در اندازه گیری کابینت ها امری ضروری تلقی می‌شود و بهتر شدن نتیجه کار و رضایت مشتریان گرامی را به همراه دارد. مدل پلان خانه، نحوه قرارگیری تاسیساتی مانند هود و ... از جمله مواردی است که باید در اندازه گیری کابینت رعایت شود، پس بهتر است بازدید رایگان از فضای مورد نظر برای انجام اندازه گیری را به افرادی متخصص و با تجربه مانند تیم پرشیا دکور بسپارید و با اطمینان خاطر منتظر دریافت یک نتیجه عالی برای فضای آشپزخانه خود باشید.

 


نقشه کشی کابینت

نحوه چیدمان آشپزخانه یکی از فاکتورهایی است که در نقشه کشی کابینت ها باید رعایت گردد، به دلیل پرکاربرد بودن آشپزخانه طراحی داخلی و چگونگی نقشه کشی کابینت های آن می‌تواند در روحیه ساکنان و استفاده کنندگان از فضا بسیار موثر واقع شود، بنابراین بهتر است این کار توسط یک طراح داخلی با تجربه انجام شود که کلیه انتظارات کارفرما را برطرف نماید. مجموعه پرشیا دکور متشکل از مشاوران و طراحان داخلی مجرب است که تمامی خدمات مربوط به نصب کابینت را از ابتدا تا پایان برای خانه یا محل کار شما انجام خواهد داد.

پرشیا دکور, کابینت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور