خدمات ساختمانی برای دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

خدمات ساختمانی برای دارندگان حکمت کارت

پرشیا دکور با سابقه‌ای درخشان در زمینه انجام خدمات ساختمانی مانند بازسازی ساختمان، ساخت نما، اجرای کناف برای دارندگان حکمت کارت و ... طی اقدامی تصمیم به ارائه تمام خدمات ساختمانی برای دارندگان حکمت کارت گرفته است. استفاده از مزایای حکمت کارت توسط نیروهای مسلح عزیز، به پاس زحماتی است که برای حفظ امنیت کشور کشیده‌اند. برای اطلاع از شرایط خدمات ساختمانی برای دارندگان حکمت کارت با ما تماس بگیرید.

 


بازسازی ساختمان برای دارندگان حکمت کارت


با گذشت زمان و با توجه به چگونگی ساخت بنا ها، بسیاری از ساختمان‌ها فرسوده شده و به بازسازی و اجرای مجدد کناف احتیاج پیدا می‌کنند. اگر تصمیم به بازسازی منزل خود دارید بهتر است این کار را به مجموعه‌ای مانند پرشیا دکور بسپارید که دارای تجربه کافی در این زمینه باشد. لازم به ذکر است که بازسازی ساختمان برای دارندگان حکمت کارت با شرایط بسیار خوب و ویژه‌ای انجام می‌شود تا عزیزان نیروهای مسلح نیز بتوانند محل زندگی خود را با اصولی‌ترین روش‌ها بازسازی کنند و کارشناسان مجموعه ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره بازسازی ساختمان برای دارندگان حکمت کارت و اجرای کناف برای دارندگان حکمت کارت هستند.

 


روف گاردن برای دارندگان حکمت کارت


روف گاردن که به آن بام سبز هم می‌گویند، یک ایده جدید در ساختمان ها است و در انواع گوناگونی مانند روف گاردن ویلا، روف گاردن برای آپارتمان و مجتمع‌ های تجاری اجرا می‌شود. شرکت پرشیا دکور همه خدمات طراحی و اجرای روف گاردن برای دارندگان حکمت کارت را با در نظر گرفتن مزایایی ویژه برای اعضای نیروهای مسلح و همچنین با توجه به شرایط ساختمان انجام می‌دهد. بهتر است بدانید که علاوه بر استفاده از مزایای ویژه جهت طراحی و اجرای روف گاردن برای دارندگان حکمت کارت، نیروهای مسلح گرامی می‌توانند از خدمات ویلاسازی برای دارندگان حکمت کارت که توسط شرکت برایشان در نظر گرفته شده است هم بهره‌مند شوند.

 


ساخت نما برای دارندگان حکمت کارت


نمای ساختمان اولین چیزی است که توجه شهروندان را به خود جلب می‌کند بنابراین ساخت نما یکی از ارکان اصلی خدمات ساختمانی محسوب می‌شود. طراحان و متخصصین پرشیا دکور متعهد شده اند که ساخت نما برای دارندگان حکمت کارت را با آگاهی کامل و بعد از بازدید از ساختمان‌های همجوار پروژه‌ی شما انجام دهند تا اصول، ضوابط و همچنین هماهنگی با جداره‌ی شهری را رعایت کنند. علاوه بر اجرای روف گاردن و ویلاسازی برای دارندگان حکمت کارت، از دیگر خدماتی که شرکت ما به اعضای محترم نیروهای مسلح ارائه می‌دهد، ساخت نما برای دارندگان حکمت کارت است.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور