فاکتورهای موثر در دکوراسیون داخلی پرشیا دکور

فاکتورهای موثر در دکوراسیون داخلی

برای داشتن محیطی دلچسب جهت کار و زندگی بهتر است فاکتورهای موثر در کوراسیون داخلی را شناخته و از آن‌ها استفاده کرد، البته فراموش نکنید که کمک گرفتن از یک مجموعه با سابقه درخشان و کادری مجرب مانند پرشیا دکور، قطعاً تاثیر بسزایی در جلوه‌ی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان خواهد داشت. از جمله فاکتورهای موثر در دکوراسیون داخلی می‌توان به پارتیشن بندی فضا، رنگ آمیزی، نورپردازی صحیح و ... اشاره کرد.

 

 

پارتیشن بندی فضا

یکی از عوامل موثر در طراحی داخلی ساختمان‌ها، تقسیم کردن یک فضای بزرگ به چند فضای کوچکتر یا پارتیشن بندی فضا محسوب می‌شود تا بتوان به استفاده بهینه فضای داخلی خانه و یا محل کار تحقق بخشید. بنابراین پارتیشن بندی فضا در دکوراسیون داخلی یکی از اصولی است که در طراحی داخلی خانه‌های بزرگ و متوسط برای استفاده حداکثری از فضای موجود کاربرد دارد. به عنوان نمونه از پارتیشن بندی فضا، برای جدا کردن پذیرایی از آشپزخانه و گاهی پذیرایی از اتاق خواب نیز استفاده می‌کنند. بدین ترتیب پرشیا دکور انواع پارتیشن ثابت و متحرک را متناسب با دکور خانه‌ شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

همانطور که می‌دانید بدون نورپردازی در دکوراسیون داخلی، حتی اگر از بهترین متریال و مبلمان برای تجهیز خانه و دکور آن استفاده کرده باشید، این وسایل هیچ جلوه‌ و معنایی پیدا نخواهند کرد. بنابراین نورپردازی در دکوراسیون داخلی از فاکتورهای مهمی به شمار می‌رود که باید اصول و قواعد آن را رعایت کرد زیرا زاویه نورپردازی و همچنین هماهنگی میان رنگ‌ دیوارها و وسایل با نور نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. پرشیا دکور کلیه خدمات مورد نیاز برای اجرای نورپردازی در دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد.

 

 

پوشش دیوار و کف

پوشش دیوار و کف یا همان پارکت، لمنیت و کاغذ دیواری از عناصر مهمی هستند که می‌توانند زیبایی و جلوه دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما را دو چندان کنند. بهتر است در انتخاب پوشش دیوار و کف، اصل هماهنگی را رعایت کرده تا محیط چشم‌ نوازتری را برای زندگی خود رقم بزنید. البته مشاوران شرکت پرشیا دکور نیز در انتخاب مناسبترین پوشش دیوار و کف شما را یاری خواهند کرد تا در نهایت با تهیه بهترین محصولات با نازلترین قیمت زیبایی و آرامش را به خانه و خانواده خود هدیه کنید. برای اطلاع از انواع کاغذ دیواری و کفپوش موجود در مجموعه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور