طراحی پوستر سه بعدی پرشیا دکور

طراحی پوستر سه بعدی

انواع پوستر سه بعدی مانند کاغذ دیواری، یک پوشش برای دیوار و سقف به شمار می‌روند و تفاوت این محصول با کاغذ دیواری بیشتر در بحث نوع طراحی پوستر سه بعدی است. در طراحی پوستر سه بعدی امکان استفاده از تصاویر و طرح‌های مختلف به صورتی حجیم و عمق دار وجود دارد. شرکت پرشیا دکور علاوه بر طراحی، اجرای پوستر سه بعدی را نیز برای مشتریان انجام می‌دهد.

 

 

انواع پوستر سه بعدی

شرکت پرشیا دکور متشکل از کادری مجرب با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه تمامی خدمات ساختمانی، انواع پوستر سه بعدی را در طرح و اندازه‌های مورد نیاز برای منزل و یا محل کار شما مشتریان عزیز طراحی و عرضه می‌کند. پوستر سه بعدی سقفی و پوستر سه بعدی دیواری، هر دو از انواع پوستر سه بعدی هستند که در سال های اخیر توجه افراد زیادی را برای تجهیز و طراحی دکوراسیون به خود جلب کرده اند. به شما توصیه می‌کنیم که برای مشاهده طرح‌های موجود پوستر سه بعدی سقفی و دیواری به بخش محصولات در سایت ما سر بزنید و سپس برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

اجرای پوستر سه بعدی

اجرای پوستر سه بعدی نیاز به دقت فراوان و استفاده از چسب های با کیفیتی دارد تا زیر این پوسترها هوا جمع نگردد و ظاهر دیوار و سقف شما را بد شکل نکند، بنابراین  برای نصب و اجرای صحیح پوستر سه بعدی بهتر است از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. شرکت پرشیا دکور در زمینه اجرای پوستر سه بعدی نیز خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا محصول خریداری شده به درستی نصب گردد و جلوه‌ای بسیار زیبا به دکوراسیون داخلی فضای خانه یا محل کار شما ببخشد. شما مشتریان گرامی می‌توانید با مشاهده نمونه های کار شده توسط مجموعه در سایت و همچنین تماس با مشاوران و کارشناسان از نحوه اجرای این محصول کاملاً آگاه شوید.

 

 

هزینه پوستر سه بعدی

تعیین هزینه پوستر سه بعدی به فاکتورهایی مانند جنس محصول، نوع چسب مورد استفاده، اندازه دیوار یا سقف و همچنین مسزان سختی اجرای آن بستگی دارد. شرکت پرشیا دکور بنا بر اصول و اهدافی که برای خود تعیین کرده است، با ارائه بهترین کیفیت، مناسبترین و نازلترین هزینه پوستر سه بعدی را برای مشتریان عزیز خود در نظر می‌گیرد. برای تهیه پوستر سه بعدی سقفی و پوستر سه بعدی دیواری و تخمین هزینه‌‌ي مورد نیاز برای طراحی و همینطور نصب و اجرای این پوشش‌های زیبا  و مدرن با ما تماس حاصل کنید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور