مشاوره خدمات بازسازی ساختمان پرشیا دکور

مشاوره خدمات بازسازی ساختمان

شرکت پرشیا دکور با بهره‌مندی از نیروهای مجرب مانند طراحان، معماران و عوامل اجرایی، ضمن برخورداری از سابقه‌ای درخشان آماده ارائه کلیه خدمات از طراحی نمای داخلی ساختمان تا اجرای بازسازی ساختمان برای شما کارفرمایان گرامی است. برای دریافت مشاوره خدمات بازسازی ساختمان و بازدید رایگان از ساختمان شما توسط کارشناس و برای راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر در این باره، با شرکت تماس حاصل کنید.

 

 

بازدید رایگان از ساختمان

اولین و مهمترین گام برای آغاز بازسازی ساختمان‌ها، بازدید و جمع آوری اطلاعات درباره وضع موجود ساختمان است. بدین منظور شرکت پرشیا دکور علاوه بر خدمات بازسازی ساختمان، برای شما عزیزان امکان بازدید رایگان از ساختمان توسط یکی از کارشناسان مجرب شرکت را فراهم کرده است تا از شرایط و هزینه‌های تقریبی بازسازی ساختمان و موارد مورد نیاز برای این کار به صورت حدودی آگاه شوید. کارشناسان شرکت ما در بازدید رایگان از ساختمان، متعهد می‌شوند که با شفافیت کامل تمامی مسائل را برای شما توضیح داده تا در صورت موافقت عقد قرارداد برای آغاز کار صورت پذیرد.

 

 

طراحی داخلی ساختمان

طراحی نمای داخلی ساختمان مانند سایر فعالیت‌های مربوط به طراحی و نقشه‌کشی نیاز به دقت، تخصص و خلاقیت فراوانی دارد تا یک نتیجه رضایت بخش حاصل گردد. در واقع به همان اندازه‌ای که نمای بیرونی ساختمان اهمیت ویژه‌ای دارد، طراحی داخلی و دکوراسیون نیز حائز توجه و اهمیت زیادی است. شرکت پرشیا دکور همواره سعی دارد تا این امر را با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا و متناسب با شرایط ساختمان شما انجام دهد تا بتواند گامی در جهت جلب رضایت مشتریان خود بردارد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره جهت طراحی داخلی ساختمان از مشاوران و کارشناسان مجموعه کمک بگیرید.

 

 

اجرای بازسازی ساختمان

بعد از بازدید از ساختمان مورد نظر و توافق در زمینه طراحی و هزینه‌های مورد نیاز،‌ قراردادی بین طرفین یعنی شرکت پرشیا دکور و کارفرمای گرامی امضا می‌شود که این خود آغازی برای اجرای بازسازی ساختمان است. شرکت ما با توجه به شرایط ساختمان و ضوابط موجود، با استفاده از بهترین مصالح و مواد با رعایت کامل دستورالعمل‌ های ایمنی برای جلوگیری از به خطر انداختن جان ساکنین، اجرای بازسازی ساختمان را به بهترین شکل انجام می‌دهد. برای آگاهی از چگونگی بازسازی ساختمان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

طراحی داخلی ساختمان

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور