ساخت و اجرای نمای ساختمان پرشیا دکور

ساخت و اجرای نمای ساختمان

انواع نمای ساختمان مانند نمای شیشه ‌ای، چوبی، آلومینیومی و ... به گونه‌ای معرف هویت یک ساختمان می‌باشد. اگر نمای یک ساختمان زیبا و اصولی طراحی شود، طراحی داخلی واحدهای آن نیز قابل اطمینان خواهد بود. شرکت پرشیا دکور با انجام کلیه خدمات در زمینه نمای ساختمان نوساز و یا بازسازی نمای ساختمان ها با استفاده از کادری مجرب و سابقه درخشان به ساخت و اجرای نمای ساختمان مطابق با سلیقه شما می‌پردازد.

 

 

طراحی و ساخت نمای ساختمان

طراحی و ساخت نمای ساختمان، تاثیر زیادی در جلب توجه افراد به کیفیت ساخت آن دارد. نکات زیادی در طراحی و ساخت نمای ساختمان وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به هماهنگی نمای ساختمان با جداره اطرافش نام برد. قبل از ورود به ساختمان، چیزی که می‌تواند نظر افراد را به خود جلب کند، نمای ساختمان است که در انواع گوناگونی طراحی می‌شود. کادر مجرب پرشیا دکور با رعایت همه ضوابط، آماده به عهده گرفتن بازسازی نمای ساختمان و ارائه طرح برای نمای ساختمان نوسازِ شما کارفرمایان گرامی است و در صورت دستیابی به توافق تمامی خدمات مربوط به اجرای نمای ساختمان را نیز انجام می‌دهد.

 

 

اجرای نمای ساختمان

از آن جایی که زیبایی و چشمگیری نما، نقش بسیار مهمی در خرید، فروش و همچنین ماندگاری ساختمان‌ها در ذهن شهروندان دارد، اجرای نمای ساختمان با استفاده از مصالح روز و با کیفیت، فرایند بسیار حساس و با اهمیتی به شمار می‌رود. پرشیا دکور در اجرای نمای ساختمان از مصالحی استفاده می‌کند که در برابر باران، برف، آفتاب و سایر عوامل محیطی مقاوم و با دوام باشد. بعد از انجام توافقات در زمینه طراحی و ساخت نمای ساختمان مصالحی مانند سنگ خشک، سرامیک خشک، آلومینیوم، شیشه و ... برای ساخت نمای ساختمان نوساز یا بازسازی نمای ساختمان بکار می‌رود.

 

 

انواع نمای ساختمان ( شیشه ای، چوبی، آلومینیومی و ... )

انواع نمای ساختمان ها که منظر و ظاهر شهر را شکل می‌دهند، باید با توجه به عواملی مانند آب و هوا، کاربری ساختمان، جداره اطراف و در نهایت سلیقه کارفرما طراحی شوند. انواع نمای ساختمان مانند نماهای شیشه ای، چوبی، آلومینیومی در پرشیا دکور هرکدام با توجه به اصول خاصی ساخته می‌شوند. نمای آلومینیومی، از ورق‌های آلومینیوم تشکیل می‌شود که به صورت پنل‌هایی روی دیوار بیرونی ساختمان نصب می‌گردند. استفاده از نمای شیشه‌ ای یا کرتین وال بسیار پرطرفدار بوده و تنها نظافت آن برای ساختمان کمی هزینه‌بر خواهد بود. ساخت نمای چوبی نیز با استفاده از ترموود بوده و حس سرزندگی را به افراد القا می‌کنند همچنین تعویض و جابجایی این نما به آسانی امکانپذیر است.

پرشیا دکور

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور