طراحی و اجرای خدمات محوطه باز پرشیا دکور

طراحی و اجرای خدمات محوطه باز

شرکت پرشیا دکور با سابقه‌ای درخشان و با بهره‌مندی از طراحان و افراد متخصص کلیه موارد لازم جهت طراحی و اجرای خدمات محوطه باز را در پروژه‌های شما برعهده می‌گیرد. مشاوران و طراحان مجموعه با معرفی ملزومات محوطه سازی، به طراحی محوطه باز مسکونی، اداری، تجاری و ... می‌پردازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره محوطه سازی در تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

 


طراحی محوطه باز مسکونی

در گذشته حیاط خانه‌ها نقش فضای سبز و محوطه باز را برای افراد ایفا می‌کرد، با گذشت زمان و افزایش جمعیت به تدریج خانه‌های حیاط دار در زندگی شهری کم رنگ شده و جای خود را به آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی دادند به همین جهت طراحی محوطه باز مسکونی در شهرهای امروزی اهمیتی دو چندان پیدا کرد. در واقع طراحی محوطه باز مسکونی می‌تواند جایگزینی برای حیاط خصوصی خانه‌ها باشد. تیم طراح و مجری پرشیا دکور با بررسی شرایط ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری و همچنین پاسخگویی به سوالات شما کارفرمایان گرامی آماده ارائه پکیجی کامل از طراحی و اجرای خدمات محوطه باز برای فضای مورد نظر شما می‌باشد.

 


ملزومات محوطه سازی

محوطه سازی یا طراحی محوطه باز به معنای نحوه بکارگیری و چیدمان المان‌های مورد نیاز فضای باز است که امروزه مورد توجه افراد و سازندگان بسیاری قرار گرفته است. در واقع طراحی فضای باز ساختمان‌ها نیزبه اندازه طراحی دکوراسیون داخلی آن‌ها حائز اهمیت است. بدین منظور پرشیا دکور با توجه به سلیقه، شرایط کالبدی و بودجه در نظر گرفته شده، از ملزومات محوطه سازی استفاده می‌کند. از جمله مهمترین ملزومات محوطه سازی می‌توان به انواع موزائیک، کفپوش آجری، کفپوش سیمانی، دکینگ پلای وود، مبلمان شهری، سنگفرش کوبیک و ... اشاره کرد که برای زیباتر شدن هرچه بیشتر محوطه باز بکار می‌روند.

 


محوطه سازی در تهران

طراحی و اجرای محوطه باز، یکی از ارکان اصلی معماری و شهرسازی در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به شمار می‌رود. محوطه سازی در تهران نیز طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مشتاق هستند علاوه بر بخشیدن زیبایی به محیط زندگی، خانه و محل کار خود برای نسل های آینده نیز مفید واقع شوند تا محیط زیست بهتر و سالم تری را برای آن ها به یادگار بگذارند. توصیه می‌گردد که برای اطلاع از شرایط و دریافت حدود هزینه‌های محوطه سازی در تهران با مجموعه پرشیا دکور تماس گرفته تا در این زمینه شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

پرشیا دکور

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور