خرید پارکت با حکمت کارت پرشیا دکور

خرید پارکت با حکمت کارت

حکمت کارت، یک اعتباری برای نیروهای مسلح عزیز و زحمتکش کشور است که امکان برخورداری از تسهیلات ویژه و متنوعی را از شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای این عزیزان فراهم می‌کند. شرکت پرشیا دکور نیز فرصتی را برای خرید پارکت با حکمت کارت ایجاد کرده و شرایط فروش پارکت قسطی را کاملا منصفانه در نظر گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تسهیلات حکمت کارت با ما تماس بگیرید.

 

 

پارکت پرشیا دکور

شرکت ما ارائه دهنده انواع کفپوش، پارکت، لمنیت و ... با بهترین جنس‌های موجود در بازار است تا توجه و رضایت مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کند. لازم به ذکر است که پارکت پرشیا دکور انواع مختلفی مانند پارکت یک تکه، پارکت تمام چوب، پارکت ضد آب و ... دارد که هر کدام بسته به ایرانی و یا خارجی بودن دارای تفاوت قیمت هستند. به به دلیل نقش مهم کفپوش‌ها در دکوراسیون منزل و یا محل کار، بخش پارکت پرشیا دکور سعی در ارائه پارکت‌هایی متنوع در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به علاوه ایجاد فرصتی برای اعطای وام برای تهیه اقساطی این محصول دارد.

 

 

تسهیلات حکمت کارت

زحمات و خدماتی که اعضای نیروهای مسلح در جهت صیانت از این مرز و بوم کرده‌اند بسیار شایسته تقدیر است، به همین منظور نیز این عزیزان با ارائه حکمت کارت خود می‌توانند از مزایای مجموعه ‌های مختلف بهره‌مند شوند. در واقع تسهیلات حکمت کارت به منزله تشکر و جبران درصد بسیار ناچیزی از خدمات گران‌ بهای نیروهای مسلح است. شرکت پرشیا دکور با ارائه انواع کاغذ دیواری، پارکت، خدمات ساختمانی و ... تسهیلات حکمت کارت را برای اعضای نیروهای مسلح در نظر می‌گیرد و انواع محصولات و خدمات خود را به صورت قسطی با بهترین شرایط به آن‌ها ارائه می‌کند.

 

 

شرایط فروش پارکت قسطی

خرید پارکت به صورت قسطی و با شرایط مناسب، منجر به تکمیل دکوراسیون داخلی منازل و محل کار افراد و اقشار مختلف جامعه با خاطری آسوده می‌گردد. در اوضاع نابسامان اقتصادی در جامعه امروز کشور عزیزمان،‌ شرکت پرشیا دکور به منظور کاهش دغدغه اقتصادی افرادی که نیاز به تهیه انواع محصولات برای چینش و طراحی دکوراسیون داخلی دارند، شرایط فروش پارکت قسطی را ایجاد کرده است تا همه افراد از گروه‌ها و دهک‌های مختلف جامعه بتوانند با محصول مورد نظر خود را تامین کنند. اعطای وام بر اساس میزان فاکتور خرید شما نیز یکی از شرایط فروش پارکت قسطی در مجموعه ما به شمار می‌رود.

پارکت, پارکت اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور