کاغذ دیواری ویژه نیروهای مسلح پرشیا دکور

کاغذ دیواری ویژه نیروهای مسلح

در سالهای اخیر استفاده از محصولاتی مثل پارکت، کاغذ دیواری و ... برای بخشیدن زیبایی به دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه طراحان داخلی و مردم عادی قرار گرفته است، به همین منظور نیز شرکت ساختمانی پرشیا دکور این محصولات را با شرایطی مناسب به اقشار مختلف ارائه می‌دهد، به عنوان نمونه کاغذ دیواری ویژه نیروهای مسلح از جمله تسهیلاتی است که توسط شرکت به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

 

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری با طرح و رنگ‌های مختلف، پوششی برای زینت بخشیدن به دیوار‌ها و یا سقف فضای داخلی منزل و محل کار است که به خوبی می‌تواند انواع محیط با عملکردهای مختلف را از یکنواختی خارج کرده و فضای دلچسب‌تری را برای زندگی و کار کردن به وجود آورد. کاغذ دیواری دارای انواع مختلف ایرانی و خارجی است که طبیعتاً نوع خارجی آن از قیمت گران‌تری برخوردار است اما شرکت پرشیا دکور همواره سعی در فروش بهترین کیفیت داخلی و خارجی با قیمت مناسب دارد، تا اکثر افراد جامعه به تناسب نیاز خود بتوانند این محصول را تهیه و جلوه بهتری به فضای مورد نظر خود ببخشند.

 

 

تسهیلات پرشیا دکور ویژه نیروهای مسلح

در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ممکن است افراد متناسب با زحمتی که می‌کشند مورد تقدیر قرار نگیرند، اعضای نیروهای مسلح نیز از این دسته افراد محسوب می‌شوند به همین دلیل شرکت ما با آگاهی کامل از زحمات و خدمات اعضای این ارگان به کشور و مردم عزیز ایران، تسهیلاتی بسیار ویژه را در نظر گرفته است. به عنوان نمونه فروش قسطی کاغذ دیواری و اعطای وام برای سهولت در پرداخت اقساط،‌ از مهمترین تسهیلات پرشیا دکور ویژه نیروهای مسلح به شمار می‌رود که این عزیزان می‌توانند بر اساس میزان فاکتور خود این وام را دریافت کنند. کارشناسان ما جهت توضیح اطلاعات تکمیلی و ارائه پاسخ به پرسش‌های شما در زمینه تسهیلات پرشیا دکور ویژه نیروهای مسلح، آماده پاسخگویی هستند.

 

 

شرایط فروش اقساطی کاغذ دیواری

در نظر گرفتن شرایط فروش اقساطی کاغذ دیواری، فرصتی بسیار مناسب برای تکمیل طراحی داخلی دکوراسیون منازل و محل کار است که توسط شرکت پرشیا دکور در اختیار افرادی مانند نیروهای مسلح، فرهنگیان عزیز و همچنین سایر افراد متقاضی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ارائه وام، از شرایط فروش اقساطی کاغذ دیواری است و شرکت ما به همراه یک شرکت لیزینگ تا ۷۵ درصد از کل فاکتور خرید به شما مشتریان محترم وام اعطا می‌کند. شما عزیزان می‌توانید تا سقف ۸ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، تا سقف ۲۰ میلیون تومان تنها با داشتن یک ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون تومان با داشتن دو ضامن این وام را دریافت کنید.

 

کاغذ دیواری اقساطی, کاغذ دیواری

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور