خرید پرده شب عید برای نیروهای مسلح پرشیا دکور

خرید پرده شب عید برای نیروهای مسلح

نزدیک شدن به سال نو، بازار فروش ویژه انواع محصولات را در مجموعه های مختلف داغ می‌کند و شرکت پرشیا دکور نیز با پیروی از این قاعده، مزایای ویژه‌ای را جهت خرید پرده شب عید برای نیروهای مسلح در نظر گرفته است و این عزیزان می‌توانند با ارائه مدارک خود، از تخفیف ویژه نوروزی پرده برای نیروهای مسلح و خدماتی مانند نصب پرده نیز بهر‌ه‌مند شوند.

 

 

تخفیف ویژه نوروزی پرده برای نیروهای مسلح

اعضای نیروهای مسلح از اقشاری هستند که برای این مرز و بوم زحمات بسیاری کشیده‌اند، و شرکت پرشیا دکور با آگاهی کامل از فعالیت و دلسوزی این عزیزان، طرحی را تحت عنوان تخفیف ویژه نوروزی پرده برای نیروهای مسلح جهت قدردانی از ایشان فراهم کرده است، تا این عزیزان هم مانند سایر افراد جامعه بتوانند بهترین و مناسب‌ترین پرده را متناسب با دکواسیون داخلی خانه خود تهیه و از خدمات نصب پرده استفاده کنند. شایان به ذکر است که انواع مدل های پرده مانند شید، زبرا و ... شامل این تخفیف ویژه نوروزی پرده برای نیروهای مسلح می‌شوند و کارشناسان ما هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره این فروش ویژه هستند.

 

 

خدمات نصب پرده

علاوه بر فروش ویژه انواع پرده، شرکت پرشیا دکور برای رفاه حال شما مشتریان گرامی، خدمات نصب پرده را نیز برایتان انجام خواهد داد. نصب پرده هایی مانند زبرا کمی با نصب پرده‌هایی که در گذشته متداول بوده‌اند، تفاوت دارد و نیازمند دقت زیادی است تا نصب پرده به دکواسیون داخلی منزل شما جلوه‌ای خاص ببخشد. مجموعه ما با آگاهی از اهمیت این امر، خدمات نصب پرده را با استفاده از نیروهای مجرب انجام داده و کیفیت نصب را هم مانند کیفیت محصولات خود تضمین می‌کند. برای تهیه انواع پرده متناسب با سلیقه‌تان و اطلاع از شرایط خرید و قیمت پرده برای نیروهای مسلح با ما در ارتباط باشید.

 

 

قیمت پرده برای نیروهای مسلح

فاکتورهایی مانند جنس، طرح، داخلی و یا خارجی بودن محصول بر قیمت پرده تاثیرگذار است. با این حال شرکت پرشیا دکور در تمامی موارد با در نظر گرفتن شایط اقتصادی حاکم بر جامعه و رعایت جوانب انصاف، بهترین و مناسبترین قیمت را برای انواع پرده های مجموعه تعیین می‌کند. اگر شما از اعضای نیروهای مسلح هستید، دیگر نگران قیمت‌های عجیب بازار نباشید زیرا در مجموعه ما قیمت پرده برای نیروهای مسلح بسیار مناسب، اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می‌رود. کارشناسان مجموعه شما عزیزان را برای آگاهی از میزان هزینه و قیمت پرده برای نیروهای مسلح و چگونگی فروش ویژه محصولات راهنمایی خواهند کرد.

پرشیا دکور, پرده, پرده اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور