خدمات حکمت کارت پرشیا دکور

خدمات حکمت کارت

دارندگان حکمت کارت می‌توانند خدمات بسیاری را از شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف با شرایط بسیار مناسب دریافت کنند. شرکت پرشیا دکور نیز امکان استفاده از خدمات حکمت کارت را برای نیروهای مسلح ایجاد کرده تا این عزیزان به خرید محصول مورد نظر خود با شرایط ویژه بپردازند. برای آگاهی از شرایط خرید با حکمت کارت و محصولات موجود با ما تماس بگیرید تا از تسهیلات دارندگان حکمت کارت بهره‌مند شوید.

 

 

حکمت کارت چیست

 برای استفاده از حکمت کارت بهتر است در ابتدا بدانیم که حکمت کارت چیست؟. حکمت کارت یک کارت اعتباری مختص به نیروهای مسلح گرامی است که با استفاده از آن می‌توانند از خدمات ویژه و مناسبترین شرایط خرید با حکمت کارت از مجموعه‌های مختلف بهره‌مند گردند. این کارت و خدمات ارائه شده به واسطه آن، به منظور قدردانی از تلاش و زحمات بی منت نیروهای مسلح در حفظ امنیت این مرز و بوم است. پرشیا دکور نیز برای برداشتن گامی هر چند کوچک جهت تشکر از این عزیزان، تسهیلات و خدمات ویژه‌ای را برای دارندگان این کارت فراهم کرده است.

 

 

شرایط خرید با حکمت کارت

شرایط خرید با حکمت کارت در شرکت پرشیا دکور و بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های دیگر بسیار انعطاف پذیر است و نیروهای مسلح عزیز با هر توان مالی می‌توانند از خدمات و کالاهای ارائه شده استفاده کنند و بهای مقرون به صرفه‌تری برای آن‌ها بپردازند. به عنوان مثال شرایط خرید با استفاده از حکمت کارت در فروش پرده، کفپوش، کاغذ دیواری و استفاده از خدمات ساختمانی با شرایط خرید به صورت عادی بسیار متفاوت بوده و کاملاً اقتصادی‌تر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه شرایط خرید با حکمت کارت به منظور استفاده از این شرایط خوب و ویژه، با ما در ارتباط باشید.

 

 

تسهیلات دارندگان حکمت کارت

 بعد از این که متوجه شدیم حکمت کارت چیست، بهتر است کمی با تسهیلات دارندگان حکمت کارت آشنا شویم. اعضای نیروهای مسلح امکان بهره‌مندی از تسهیلات دارندگان حکمت کارت را دارند و همچنین شرکت پرشیا دکور با در نظر گرفتن طرح‌های تخفیفی و یا اقساط ویژه، امکان تهیه محصولاتی مانند پرده، کاغذ دیواری، کفپوش و ...  با کیفیت، قیمت و شرایط مناسب را به نیروهای مسلح می‌دهد. اگر تمایل به آگاهی از تسهیلات حکمت کارت و شرایط تهیه اقساطی محصولات و خدمات ارائه شده در مجموعه ما را دارید، با کارشناسان تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور