فروش اقساطی پرشیا دکور پرشیا دکور

فروش اقساطی پرشیا دکور

طرح فروش اقساطی پرشیا دکور به منظور سهولت خرید و کمک به اقشاری که از توان مالی نسبتاً کمتری برخوردار هستند، آغاز شده است. فروش قسطی برای نیروهای مسلح و فرهنگیان عزیز نیز به منظور قدردانی از زحمات این عزیزان شکل گرفته است بنابراین کارشناسان ما شما را درباره تسهیلات پرشیا دکور و شرایط فروش قسطی برای نیروهای مسلح راهنمایی خواهند کرد.

 

 

فروش قسطی

در شرایط ناپایدار و بی ثبات اقتصادی ایران در ماه‌های اخیر، فروش قسطی محصولات و خدمات مجموعه پرشیا دکور، از میزان دغدغه افراد برای تجهیز دکوراسیون داخلی کاسته است. شرکت ما با کمک یک شرکت لیزینگی به منظور رفاه حال مشتریان، وامی را در نظر گرفته است. شرایط فروش قسطی در مجموعه ما برابر با اعطای وام بر اساس ۷۵ درصد از کل فاکتور خرید است. داشتن ضامن نیز به سقف وام مورد استفاده بستگی دارد. شرایط فروش اقساطی به اقشار مختلف جامعه مانند نیروهای مسلح و فرهنگیان عزیز را در سایت مطالعه کنید و همچنین کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی در این زمینه به شما هستند.

 

 

 تسهیلات پرشیا دکور

اگر برای تجهیز و تکمیل دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود نیاز به تهیه محصولاتی مانند پارکت، انواع کاغذ دیواری، لمنیت و خدمات نصب آن‌ها دارید، می‌توانید از تسهیلات پرشیا دکور برای خرید محصول مورد نظر خود استفاده کنید. تسهیلات پرشیا دکور به منظور رفاه حال شما عزیزان شامل فروش اقساطی به همراه اعطای وام به متقاضیان گرامی بر اساس فاکتور خریدشان خواهد بود. همچنین همانگونه که اشاره شد، داشتن و نداشتن ضامن نیز به سقف وام دریافتی بستگی دارد. به عنوان مثال ارائه وام تا سقف ۸ میلیون بدون ضامن و تنها با یک فقره چک ضمانت، وام تا سقف ۲۰ میلیون با داشتن یک ضامن و وام تا سقف ۳۰ میلیون با داشتن دو ضامن به شما تعلق خواهد گرفت.

 

 

شرایط فروش قسطی برای نیروهای مسلح

امکان استفاده از شرایط فروش قسطی برای نیروهای مسلح فرصتی است که به جهت تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ این عزیزان ایجاد شده است. نیروهای مسلح با خرید اقساطی محصولات مورد نیاز می‌توانند منزل و یا فضای داخلی مورد نظر خود را با استفاده از لمنیت، پارکت، کاغذ دیواری و ... در انواع مختلف ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مجهز کنند. شرایط فروش قسطی برای نیروهای مسلح در شرکت پرشیا دکور به گونه‌ای است که این عزیزان بدون داشتن دغدغه جهت بازپرداخت وام خود، محصول مورد نظر را خریداری و از خدمات نصب استفاده کنند.

پرشیا دکور, فروش اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور