کاغذ دیواری قسطی پرشیا دکور

کاغذ دیواری قسطی

تیم پرشیا دکور برای رفاه حال مشتریان خود، از این پس قادر به ارائه انواع کاغذ دیواری قسطی است تا کمی به بهبود شرایط اقتصادی موجود برای افراد کم درآمد جامعه کمک کند. در این فروش اقساطی انواع کاغذ دیواری ارزان، کاغذ دیواری ایرانی و کاغذ دیواری خارجی به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود تا بتوانید به دکوراسیون داخلی منازل خود جلوه زیباتری دهید.

کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری از چین باستان شروع شد، از جمله دلایل آن نیز می‌توان به اختراع کاغذ توسط چینی‌ها و همچنین چسباندن کاغذ برنج‌ها بر دیوارهایشان از ۲۰۰سال پیش از میلاد مسیح، اشاره کرد. کاغذ دیواری پوششی تزئینی برای دیوارها در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و غیره است که به آن والپیپر نیز گفته می‌شود که می‌تواند جایگزین مناسبی برای رنگ کردن دیوارها باشد زیرا طرح‌های بسیار متنوعی دارد. چاپ این پوشش تزئینی برای دیوارها به روش‌های چاپ سطحی، چاپ حکاکی، چاپ سیلک و یا به صورت چاپ دیجیتالی و دورانی انجام می‌گیرد. در پرشیا دکور نیز انواع کاغذ دیواری ایرانی، کاغذ دیواری خارجی و کاغذ دیواری ارزان به صورت متری و رولی در اختیار متقاضیان مطابق با سلیقه و بودجه‌ای که دارند، قرار می‌گیرد.

 

کاغذ دیواری ویژه فرهنگیان

قشر فرهیخته و فرهنگیان عزیز برخلاف تلاش و زحمت فراوان، متاسفانه همیشه بخشی از افراد کم درآمد جامعه محسوب می‌شوند، این مجموعه برای کمک به رفاه حال این عزیزان تصمیم به فروش کاغذ دیواری قسطی تحت عنوان کاغذ دیواری ویژه فرهنگیان گرفته‌ است تا بتواند با حمایت خود، دلگرمی کوچکی برای فرهنگیان در این روزهای سخت باشد. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این فروش ویژه و فروش اقساطی کاغذ دیواری با کارشناسان تیم پرشیا دکور تماس بگیرید.

 

کاغذ دیواری قابل شست‌وشو

از نکات مهم در استفاده از کاغذ دیواری، نظافت آن‌ها در برابر گرد و غبار است بنابراین هر چند وقت یک‌بار باید به فکر تعویض و یا نظافت آن‌ها باشیم. اگر شما هم نظافت برایتان مهم است باید در انتخاب جنس کاغذهای دیواری بیشتر دقت کنید، این پوشش تزئینی دیوار اگر از جنس وینیل ساخته شود، قابل شست‌وشو خواهد بود و مانند سایر کاغذ دیواری‌ها از طرح و رنگ‌های متنوعی برخوردار هست. اگر مایل به خرید کاغذ دیواری قابل شست‌وشو هستید می‌توانید با تیم پرشیا دکور تماس بگیرید تا برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و یا اداره خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

پرشیا دکور, کاغذ دیواری اقساطی, کاغذ دیواری, کاغذ دیواری ویژه فرهنگیان, کاغذ دیواری قسطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور