کاغذ دیواری اقساطی

کاغذ دیواری یک پوشش جهت پوشاندن و تزئین سطوح دیوار در منازل، شرکت‌ها و مراکز تجاری و اداری است و از عوامل اصلی دکوراسیون داخلی ساختمان شمرده می‌شود. نحوه فروش کاغذ دیواری بصورت رولی یا متری است؛ انواع داخلی و خارجی آن در دسترس است.

کاغذ دیواری خارجی

کاغذ دیواری خارجی انواع مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها قابل شستوشو هستند و برخی دیگر تنها از جنس کاغذ هستند و قابلیت شستوشو ندارند. این نوع کاغذ دیواری بسته به جنس آن بسیار پرهزینه تر از کاغذ دیواری ایرانی می‌باشد اما بطور مشخص زیبایی و کیفیت آن بسیار بالاتر از نمونه ‌های داخلی هستند. این بدان معنی نیست که کاغذ دیواری‌های داخلی کیفیت بالایی ندارند بلکه نمونه‌های قابل رقابتی با نمونه خارجی نیستند

کاغذ دیواری ایرانی

از لحاظ جنس کاملا شبیه کاغذ بوده و بسیار اقتصادی تر از نمونه خارجی هستند و طرح‌های نمونه ایرانی هم بطور قطع زیبایی نمونه خارجی را ندراند اما با این حال به دلیل هزینه کمتر بسیار پر کاربردتر از نمونه‌های خارجی هستند.

کاغذ دیواری اقساطی پرشیا دکور

پرشیا دکور در جهت فروش عمده و جزئی، اقدام به ارائه کاغذ دیواری خارجی و داخلی بصورت اقساطی با شرایط خاص به مشتریان خود نموده تا در شرایط نامناسب اقتصادی توان جامعه را برای خرید کاغذ دیواری افزایش دهد و از ظرفیت‌ها بهره مند شود.

پرشیا دکور, کاغذ دیواری اقساطی, کاغذ دیواری

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور