فروش اقساط کفپوش ویژه دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

فروش اقساط کفپوش ویژه دارندگان حکمت کارت

انواع کفپوش مانند لمینت، پارکت و کفپوش‌هایی از جنس چوب زیبایی منحصر به فردی را به دکوراسیون داخلی منازل می‌بخشند به همین جهت شرکت پرشیا دکور فروش اقساط کفپوش ویژه دارندگان حکمت کارت را آغاز کرده و شما می‌توانید به خرید کفپوش با حکمت کارت بپردازید. به منظور اطلاع از تسهیلات ویژه خرید کفپوش و انواع کفپوش اقساطی برای نیروهای مسلح مطالب سایت را مطالعه کنید.

 

 

خرید کفپوش با حکمت کارت

نیروهای مسلح با حکمت کارت خود می‌توانند از تخفیفات و مزایایی که سازمان‌ها، فروشگاه ها و شرکت‌های مختلف برایشان در نظر گرفته‌اند، استفاده کنند. یکی از این مزایا خرید کفپوش با حکمت کارت از شرکت پرشیا دکور است. مجموعه ما با ارائه طیف وسیعی از طرح،‌ رنگ و مدل‌های متنوع امکان خرید کفپوش با حکمت کارت به صورت قسطی و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه را فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت و طرح کفپوش مورد نظر خود و همچنین دریافت اطلاعات و آگاهی از چند و چون فروش اقساطی این محصول با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

 

تسهیلات ویژه خرید کفپوش

قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، اعطای وام و شرایط بازپرداخت مناسب را می‌توان تحت عنوان تسهیلات ویژه خرید کفپوش از شرکت پرشیا دکور یاد کرد. زیرا شرکت ما برای رفاه حال مشتریان و کارفرمایان خود به ویژه اعضای محترم نیروهای مسلح تصمیم به اعطای وام به اندازه ۷۵ درصد از مبلغ خرید شما گرفته و به کمک یک شرکت لیزینگی شرایط مطلوبی را جهت بازپرداخت برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. اگر مایل به دریافت اطلاعات دقیق درباره نوع وام، ‌تعداد ضامن و سایر موارد لازم برای بهره‌مندی از تسهیلات ویژه خرید کفپوش هستید، سوالات خود را با کارشناسان شرکت در میان بگذارید.

 

کفپوش اقساطی برای نیروهای مسلح

به منظور دریافت وام برای تهیه کفپوش اقساطی برای نیروهای مسلح می‌بایست شرایط و مواردی که در ادامه ذکر می‌شود را رعایت کنید. توجه داشته باشید که این وام با همکاری شرکت پرشیا دکور و یک شرکت لیزینگی به شما اعطا می‌شود و ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور خرید شما عزیزان را در بر می‌گیرد. برای بهره‌مندی از این وام تا سقف ۸ میلیون تومان نیاز به ارائه یک فقره چک ضمانت و برای دریافت وام با مبالغ بالاتر به عنوان مثال تا سقف ۲۰ میلیون و ۳۰ میلیون تومان به ترتیب به یک و دو ضامن نیاز خواهید داشت. کادر مجرب شرکت ما کمال همکاری را برای آسایش شما عزیزان جهت تهیه کفپوش اقساطی برای نیروهای مسلح خواهد داشت.

 

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور