پرده اقساطی ویژه فرهنگیان پرشیا دکور

پرده اقساطی ویژه فرهنگیان

شرکت ساختمانی پرشیا دکور برای کمک به اقشار مختلفی مثل فرهنگیان محترم جهت تکمیل دکوراسیون فضاهای داخلی مورد نظرشان، پرده اقساطی ویژه فرهنگیان را با بهترین کیفیت و شرایط بازپرداخت مناسب ارائه می‌کند. امکان خرید اقساطی برای فرهنگیان گام کوچکی به منظور تشکر از فعالیت‌های این عزیزان است. برای اطلاع کامل از قیمت انواع پرده و تسهیلات خرید پرده ویژه فرهنگیان با ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید اقساطی برای فرهنگیان

خرید اقساطی برای فرهنگیان مستلزم برخورداری از شرایطی است که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم. اما به خاطر داشته باشید که شرکت پرشیا دکور پرده‌های ایرانی و خارجی مانند پرده زبرا و پرده شید را با طرح، رنگ و کیفیتی درخور با قیمتی نازل به شما عزیزان عرضه می‌کند و سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. خرید اقساطی برای فرهنگیان امکانی را ایجاد کرده است تا بتوانند از وام اعطایی مجموعه ما به کمک یک شرکت لیزینگی -به مبلغ ۷۵ درصد از فاکتور پرداخت- استفاده کنند. کارشناسان بخش فروش همه روزه آماده پاسخگویی و توضیح جزئیات دریافت و بازپرداخت این وام به شما مشتریان گرامی هستند.

 

 

تسهیلات خرید پرده ویژه فرهنگیان

تسهیلات خرید پرده ویژه فرهنگیان که توسط شرکت با سابقه پرشیا دکور برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است به افراد گزینه‌های انتخاب بیشتری را ارائه می‌دهد تا بتوانند با بهترین قیمت و به صورت قسطی همراه با دریافت مبلغی وام، به پنجره‌های منزل و یا محل مورد نظر خود زینت ببخشند. خرید اقساط و اعطای وام از جمله تسهیلات خرید پرده ویژه فرهنگیان است به گونه‌ای که برای دریافت ۸ میلیون تومان وام نیاز به یک چک ضمانت، برای دریافت مبلغ ۲۰ میلیون تومان به یک نفر ضامن و به منظور دریافت ۳۰ میلیون تومان وام نیاز به دو نفر ضامن وجود دارد.

 

 

قیمت انواع پرده

پرده نقش مهمی را در جلوه دکوراسیون فضای داخلی منازل ایفا می‌کند و شرکت پرشیا دکور با آگاهی کامل از این موضوع، ارائه دهنده انواع پرده شید و پرده زبرا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. همانطور که می‌دانید عوامل و فاکتورهای زیادی در چگونگی قیمت انواع پرده تاثیرگذار هستند با این حال اتاق بازرگانی و فروش شرکت ما همواره در تلاش است که محصولی با بالاترین کیفیت اما با قیمتی اقتصادی را به دست مصرف کنندگان گرامی برساند، به همین منظور نیز قیمت انواع پرده به صورت منصفانه و به گونه‌ای که هم برای شرکت و هم برای مصرف کننده صرفه اقتصادی داشته باشد، تعیین می‌گردد. شما فرهنگیان عزیز برای استعلام قیمت می‌بایست با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور