فروش اقساط کابینت ویژه نیروهای مسلح پرشیا دکور

فروش اقساط کابینت ویژه نیروهای مسلح

خرید کابینت اقساطی در انواع مختلف کابینت هایگلاس، کابینت ممبران، ام دی اف، چوب و ... به افراد جامعه این امکان را می‌دهد تا فضای آشپزخانه خود را به صورت کاملاً اقتصادی بهینه سازی نمایند بدین منظور شرکت پرشیا دکور با فروش اقساط کابینت ویژه نیروهای مسلح این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای اطلاع از تسهیلات خرید کابینت برای نیروهای مسلح و شرایط خرید قسطی با ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید کابینت اقساطی

شرکت پرشیا دکور امکان خرید کابینت اقساطی را به اقشار مختلفی مانند فرهنگیان و اعضای نیروهای مسلح می‌دهد تا این عزیزان نیز مانند سایر افراد بتوانند با صرف هزینه‌ای منطقی و ارزان به خرید کابینت بپردازند، زیرا تجهیز و بهینه سازی فضای آشپزخانه یکی از ارکان مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود و خرید کابینت اقساطی با شرایط بازپرداخت مناسب این فرصت را به خوبی فراهم کرده است. بهتر است بدانید که قیمت محصولات شرکت ما بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد تا شما عزیزان بدون نگرانی بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت تهیه و در محل مورد نظر نصب کنید.

 

 

تسهیلات خرید کابینت برای نیروهای مسلح

اقشار خاصی از جامعه مانند اعضای نیروهای مسلح می‌توانند از مزایایی که انواع شرکت‌ها برایشان در نظر گرفته‌اند، بهره‌مند شوند. به عنوان نمونه تسهیلات خرید کابینت برای نیروهای مسلح یکی از مزایایی است که شرکت پرشیا دکور برای این قشر زحمتکش تدارک دیده است که این عزیزان نیز مانند سایر افراد بتوانند با استفاده از انواع کابینت هایگلاس، ممبران، چوب، ام دی اف و ... با کیفیتی مناسب به آشپزخانه‌های خود زینت ببخشند. به شما توصیه می‌شود که برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در زمینه تسهیلات خرید کابینت برای نیروهای مسلح با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل کنید.

 

 

شرایط خرید قسطی

شرکت پرشیا دکور برای رفاه حال مشتریان خود، اعطای وام به اندازه ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور خرید را به عنوان بخشی از شرایط خرید قسطی کابینت در نظر گرفته است. در واقع شما می‌توانید با ارائه تنها یک فقره چک ضمانت تا سقف ۸ میلیون تومان وام دریافت کنید، اگر مبلغ خرید شما در محدوده ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قرار بگیرد می‌بایست به ترتیب یک و دو نفر ضامن نیز داشته باشید. شرکت ما همواره در تلاش است که شرایط خرید قسطی برای شما عزیزان را تسهیل کرده و کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده را بالاتر ببرد.

 

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور