خدمات بازسازی ساختمان پرشیا دکور

خدمات بازسازی ساختمان

 با گذر زمان، عمر ساختمان‌ها بالا می رود و معمولا به بازسازی احتیاج پیدا می‌کنند که مجددا به لحاظ اصول زیبایی شناختی به روز شده و آرامش روحی و ذهنی را برای ساکنان فراهم کند. خدمات بازسازی ساختمان را معمولا شرکت‌های پیمانکاری مانند پرشیا دکور با عقد قراردادی با کارفرمای گرامی به عهده می‌گیرند تا خدمات بازسازی از صفر تا صد مطابق با ضوابط معماری و شهرسازی و همچنین سلیقه مشتری به بهترین شکل ارائه شود.

 

فرایند بازسازی ساختمان بعد از پایان عملیات تخریب بخش‌های مورد نظر، شامل مراحلی از سقف تا کف و نورپردازی می‌شود که برای هرکدام باید اقدامات لازم به شرح زیر انجام گردد.

 

سقف ساختمان‌ها ممکن است نیازمند تعمیر بوده و یا از استحکام لازم برخوردار نباشند بدین ترتیب بعد از بررسی توسط مهندسان و ناظران پرشیا دکور، اقدامات لازم جهت زیباسازی یا استحکام‌ بخشی سقف با استفاده از سقف کاذب و گچ کاری انجام می‌گیرد. در مرحله کف سازی، گروه پرشیا دکور با استفاده از انواع پارکت و کفپوش‌های موجود، سعی در ایجاد نوعی هماهنگی در کف ساختمان با سایر بخش‌های آن می‌کند. تخریب و بازسازی دیوارها نیز از مراحل بعدی خدمات پرشیا دکور است که در این مرحله ابتدا برخی دیوارهای فرعی تخریب شده و سپس با آجرچینی مجدد یا پارتیشن‌بندی و همچنین رنگ‌آمیزی سقف و دیوارها به گونه‌ای که با وسایل هارمونی داشته باشند، فضای بیشتر و جلوه‌ی زیباتری ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که شما می توانید به جای رنگ دیوار از خدمات کاغذ دیواری مجموعه پرشیا دکور استفاده کنید زیرا تنوع در رنگ و طرح کاغذ دیواری‌های موجود باعث زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما می‌گردد. مرحله بعدی اجرای انواع قرنیز است که علاوه بر حفاظت از رنگ دیوار‌ها و کاغذ دیواری جلوه بهتری به فضای داخلی ساختمان می‌بخشد. مشاوران طراحی دکوراسیون داخلی در پرشیا دکور به شما توصیه می‌کنند که در بازسازی ساختمان خود، مرحله نورپردازی را از یاد نبرید چرا که میزان نور و استفاده از زاویه‌های مناسب جهت نورپردازی نقش مهمی در به سرانجام رساندن بازسازی و زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان دارد. در نهایت بعد از انجام تمامی مراحل خدمات بازسازی ساختمان از صفر تا صد توسط پرشیا دکور نوبت به چیدمان و استفاده از وسایل در بخش‌های مختلف مانند پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و ... می‌رسد که در این زمینه نیز می‌توانید از مشاوره با طراحان پرشیا دکور بهره‌مند شوید و به کمک مجموعه ما فضایی آرام، زیبا، دلچسب و به دور از هرگونه مشکلی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

پرشیا دکور

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور