اجرای دکوراسیون داخلی پرشیا دکور

اجرای دکوراسیون داخلی

منظور از دکوراسیون داخلی، نحوه چیدمان و انتخاب وسائل و متریال مورد نیاز برای بخش‌های مختلف فضای داخلی ساختمان مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و اتاق خواب‌ها است. اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی توسط تیم پرشیا دکور با بهره‌گیری از روش‌های درست، می‌تواند باعث جلوه‌ی بهتر و بیشتر فضای داخلی ساختمان شود، به گونه‌ای که آرامش روحی و ذهنی استفاده کنندگان از فضا را تا حد زیادی تامین کند.

به همین منظور نیز گروه پرشیا دکور با بهره‌مندی از بهترین طراحان داخلی و همچنین نیروهای متخصص فنی و مجرب آماده‌ی انجام کلیه خدمات و مراحل طراحی دکوراسیون و بازسازی فضای مورد نظر شما است. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر ضمن مطالعه سایت می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

قواعد دکوراسیون داخلی

اگر قصد بازسازی و تغییر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود دارید بهتر است چند نکته را رعایت کنید تا در نهایت بهترین فضا برای خود و خانواده محترمان ایجاد شود. در آغاز فرایند بازسازی، بهتر است از یک مجموعه با سابقه درخشان مانند پرشیا دکور کمک بگیرید تا با بررسی اطلاعات ساختمان مانند سن بنا، اسکلت داخلی و بسیاری از موارد دیگر، میزان امکان و ظرفیت بازسازی ساختمان شما را تعیین کنند. بعد از برآوردهای مالی و تخمین میزان هزینه مورد نیاز برای بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان ، مرحله تخریب بخش‌های مورد نظر مطابق با ضوابط معماری و با رعایت همه‌ی اصول ایمنی توسط تیم پرشیا دکور آغاز می‌شود. بعد از تخریب، شما عزیزان به عنوان کارفرما تصمیم می‌گیرید که کدام قسمت‌ها ساخته شوند و برای زیباسازی فضای منزل از انواع دیوارها و سقف‌های کاذب برای افزایش مقاومت ساختمان در برابر عواملی مانند زلزله و سایر بلایای طبیعی استفاده گردد. بعد از توافقات صورت گرفته بین شما و کادر اجرایی پرشیا دکور، کلیه نظرات و تصمیمات در اجرای دکوراسیون داخلی لحاظ می‌گردد. در نهایت بعد از اتمام این مراحل، شما عزیزان می‌توانید با تهیه وسایل مورد نیاز و متناسب با سلیقه و بودجه‌ی خود به طوری که با فضای بازسازی شده هارمونی داشته باشند، چشم نوازی دکوراسیون داخلی منزل خود را دو چندان کنید. گروه مجرب و حرفه‌ای پرشیا دکور در عقد قرارداد با شما عزیزان بنابر اصول مشتری مداری، سعی در حفظ منافع دو طرف دارد به همین جهت قبل از انجام هرگونه اقدام در زمینه بازسازی و یا طراحی دکوراسیون داخلی تمامی موارد را به صورت کاملاً شفاف با شما در میان می‌‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی توسط پرشیا دکور با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور