پرشیا دکور

کاربرد پوستر ۳ بعدی پرشیا دکور

کاربرد پوستر ۳ بعدی

مهمترین کاربرد پوستر ۳ بعدی، جلوگیری از یکنواخت شدن فضای خانه به دلیل استفاده از کاغذ دیواری یکسان در تمامی دیوارها و سقف است. استفاده از پوستر ۳ بعدی برای سقف و دیوار می‌تواند محیط بسیار دلچسب و زیباتری را برای زندگی و کار بسازد. شرکت پرشیا دکور با ارائه انواع ابعاد و اندازه پوستر ۳ بعدی به همراه اقتصادی‌ترین قیمت پوستر ۳ بعدی، به شما در تجهیز دکوراسیون داخلی یاری می‌رساند.

 

 

اندازه پوستر ۳ بعدی

به تازگی استفاده از کاغذ دیواری به ویژه پوستر ۳ بعدی در طراحی دکوراسیون‌ داخلی منازل و یا بعضی از دفاتر اداری بسیار پرطرفدار و متداول شده است. طرح‌های بی نظیر این محصول جلوه بسیار زیبا و خاصی به فضای داخلی می‌بخشد و می‌‌تواند آرامش ذهنی را برای استفاده کنندگان از فضا به ارمغان بیاورد. شرکت پرشیا دکور ارائه دهنده انواع ابعاد و اندازه پوستر ۳ بعدی مانند پوستر ۱ تکه (عرض ۱۸۴، ارتفاع۱۲۷)، ۲ تکه( عرض ۹۲، ارتفاع ۲۲۰)، ۴ تکه(عرض۱۹۴، ارتفاع ۲۷۰) و ۸ تکه(عرض۳۶۸، ارتفاع۲۵۴) می‌کوشد محصولی با کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه کند تنها کافی است تیم ما را از اندازه پوستر ۳ بعدی مورد نظر خود آگاه کنید.

 

 

قیمت پوستر ۳ بعدی

قیمت پوستر ۳ بعدی مانند بسیاری دیگر از محصولات شرکت، با توجه به عوامل متعددی مانند ایرانی یا خارجی بودن، جنس کاغذ دیواری زیرین چاپ، چگونگی طرح، هزینه‌های اولیه، نیروی کار و ... تعیین می‌شود. با توجه به این که شرکت پرشیا دکور سعی در عرضه محصولی با کیفیت و دوام بالا در کنار قیمتی مقرون به صرفه دارد، قیمت پوستر ۳ بعدی موجود در مجموعه را به گونه‌ای تعیین کرده است تا بیشتر افراد جامعه با بهره‌مندی از شرایط خرید اقساطی و یا غیره بتوانند دکوراسیون منازل خود را مطابق با سلیقه خود و با استفاده از تجهیزات روز دنیا تجهیز و تکمیل کنند.

 

 

پوستر ۳ بعدی برای سقف و دیوار

با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظر و سلیقه کارفرمایان عزیز،  امکان استفاده از پوستر ۳ بعدی برای سقف و دیوار وجود دارد. پوستر ۳ بعدی برای سقف و دیوار شامل طرح‌های بسیار متنوعی است برای نمونه معمولا از طرح‌های آسمان، کهکشان و فرشتگان برای پوستر ۳ بعدی سقف استفاده می‌کنند، البته همانگونه که پیش‌تر گفته شد استفاده از طرح‌ها کاملاً سلیقه‌‌ای است. شرکت پرشیا دکور با بهره‌مندی از کادری با سابقه و آگاه از اصول طراحی دکوراسیون، شما را در انتخاب طرح و ابعاد پوستر ۳ بعدی برای سقف و دیوار محل کار و یا منزلتان راهنمایی می‌کند.

 

پوستر سه بعدی

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور