کابینت اقساطی

کابینت اقساطی

بدون شک کابینت در تمام فضاهای اداری و مسکونی داخل ساختمان‌ها کاربرد دارد و ناچارا باید از آن استفاده کرد. با داشتن نمای جذاب و فضای مناسب بسیاری از وسائل را در خود می‌گنجاند و به راحتی می‌تواند در فضاهای بزرگ و کوچک کارا باشد.

جنس کابینت

جنس ورق کابینت تعیین کننده قیمت و هزینه آن خواهد بود، در بازار فعلی ورق‌های mdf، ورق‌های pvc و ورق‌های لترون موجود می‌باشد که کاربرد و محبوبیت ورق‌های mdf به مراتب بسیار بیشتر است. جنس خوب و ماندگاری بالا در کنار نمای جذاب از نقاط قوت این ورق کابینت است. ساختار ورق mdf از پودر چوب به همراه چسب تشکیل شده و در نهایت یک لایه روکش دارد که این روکش تأثیر بسزایی در قیمت کابینت خواهد داشت. روکش ورق می‌تواند هایگلاس و یا کلاسیک باشد که ورق هایگلاس را می‌توان ورق براق نامید. قیمت مرق‌های هایگلاس بالاتر از ورق های کلاسیک است.

 

نصب کابینت

پرشیا دکور برای رفاه مشتریان پس از دریافت سفارش و اندازه گیری محیط و اعلام هزینه نهایی به مشتری جهت نصب کابینت هم در خدمت مشتریان خواهد بود تا نصب کابینت با دقت توسط کادر پرشیاد دکور انجام بگیرد. لازم به ذکر است تخصص پرشیا دکور در اجرا و نصب کابینت آشپزخانه است.

 

کابینت اقساطی

پرشیا دکور جهت تسهیل در امور مالی مشتریان خود و حمایت از آنان در شرایط نابسامان اقتصادی جامعه اقدام به قبول تسویه حساب بصورت اقساطی کرده است و در واقع کابینت را اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند. شرایط اجرای اقساطی کابینت تمایزی بین جنس داخلی و خارجی ندارد؛ جهت اطلاع از شرایط با ما در تماس باشید.

پرشیا دکور, کابینت اقساطی, کابینت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور