نصب پرده زبرا توسط تیم پرشیا دکور

فروش اقساط پرده زبرا و همچنین نصب پرده زبرا توسط تیم پرشیا دکور موجب شده است تا افراد زیادی به خرید و استفاده از خدمات شرکت ساختمانی ما تمایل داشته باشند. مجموعه ما متشکل از نصابان حرفه‌ای با آگاهی کامل از مراحل نصب پرده زبرا آماده نصب سفاراشات زیبای شما عزیزان می‌باشد. برای بهره‌مندی از دانش فنی و حرفه‌ای تیم متخصص پرشیا دکور با ما تماس بگیرید.

 

 

تیم متخصص پرشیا دکور

تیم متخصص پرشیا دکور شامل مشاوران،‌ طراحان داخلی، نصابان حرفه‌ای، کارشناسان فروش و ... می‌باشد که همگی برای دستیابی به هدف اول مجموعه یعنی جلب اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز و محترم تلاش می‌کنند. تیم متخصص پرشیا دکور متعهد شده است که از زمان خریداری تا نصب انواع محصولات مانند پرده زبرا در کنار شما باشد تا ریسک بروز اشکالات فنی احتمالی را به حداقل برساند. شما متقاضیان محترم به منظور بهره‌مندی از محصولات و خدمات مجموعه‌ی حرفه‌ای ما می‌توانید ضمن مطالعه مطالب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

مراحل نصب پرده زبرا

نصب پرده زبرا به دو روش سقفی و دیواری صورت می‌پذیرد و به شما عزیزان توصیه می‌شود که برای این کار از نصابان حرفه‌ای و آگاه به تمامی مراحل نصب پرده زبرا کمک بگیرید تا جلوه نهایی پرده خریداری شده چشم نواز باشد. مراحل نصب پرده زبرا توسط کادر شرکت ساختمانی پرشیا دکور با استفاده از یک مداد برای علامت گذاری، متر برای اندازه‌گیری، رول پلاک و پیچ سایز ۴ یا ۵ و دریل با مته سایز ۴ یا ۵ انجام می‌شود. لازم به ذکر است که با خرید پرده زبرا از ما می‌توانید از خدمات نصب این محصول نیز در صورت تمایل استفاده کنید و زیبایی منزل و یا محل کار خود را دو چندان کنید.

 

 

فروش اقساط پرده زبرا

با فروش اقساط پرده زبرا مانند سایر خدمات و محصولات شرکت، این امکان برای اقشار خاص و کم درآمد جامعه فراهم شده است تا بتوانند با شرایطی ویژه و منطقی به خرید محصول مورد نظر بپردازند و دکوراسیون داخلی محل مورد نظر را خود را تکمیل و تجهیز کنند. شرکت با فروش اقساط پرده زبرا برای اقشار مختلف به خصوص فرهنگیان و نیروهای مسلح شرایطی را در نظر گرفته است که این عزیزان می‌توانند به اندازه ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور خرید، ‌وام دریافت نمایند و سپس برای پرداخت اقساط اقدام کنند. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی و دریافت پاسخ پرسش‌های خود با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور