پرده زبرا برای نیروهای مسلح پرشیا دکور

پرده زبرا برای نیروهای مسلح

مجموعه ما برای کمک به افراد کم درآمد اما زحمتکش جامعه، طرحی را جهت فروش اقساطی پرده ایجاد کرده است که در آن انواع پرده شید و پرده زبرا پرشیا دکور قابل تهیه به صورت قسطی می‌باشد. پرده زبرا برای نیروهای مسلح به صورت خرید پرده قسطی با حکمت کارت بوده و همچنین امکان ارائه پرده برای فرهنگیان نیز به صورت خرید پرده اقساطی فراهم است.

 

 

پرده زبرا پرشیا دکور

پرده زبرا پرشیا دکور ترکیبی از پرده شید و پرده کرکره‌ای است که امروزه استفاده از آن جهت طراحی دکوراسیون داخلی منازل و یا دفاتر اداری متداول شده است. پرده زبرا و شید جلوه‌ی بسیار بیشتری به فضای مورد نظر می‌بخشند و به همین علت نیز استفاده از آن‌ها طرفداران زیادی دارد. جهت تهیه پرده برای فرهنگیان و پرده برای نیروهای مسلح می‌توانید پرده زبرا پرشیا دکور را سفارش دهید که از طراحی زیبا، بهترین کیفیت و البته قیمت مناسبی برخوردار است. در طرح فروش پرده اقساطی امکان ارائه پرده قسطی با حکمت کارت و اعطای وام متناسب با مبلغ فاکتور شما نیز وجود دارد.

 


فروش اقساطی پرده

پرشیا دکور برای سهولت مشتریان خود در خرید انواع پرده مانند پرده زبرا و شید، تسهیلاتی مانند فروش قسطی و اعطای وام برابر ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور را برای فروش اقساطی پرده در نظر گرفته است. فروش اقساطی پرده که شامل پرده برای نیروهای مسلح و فرهنگیان می‌باشد و در نهایت بر اساس میزان نهایی مبلغ فاکتور به افراد وام می‌دهد. شرایط دریافت وام برای خرید قسطی پرده به شرح زیر است: وام تا سقف ۸ میلیون تومان تنها با یک فقره چک ضمانت و بدون ضامن، وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان با داشتن یک ضامن و وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان با دو ضامن.

 


پرده اقساط برای نیروهای مسلح

نیروهای مسلح گرامی می‌توانند برای خرید قسطی پرده با حکمت کارت از مجموعه پرشیا دکور اقدام کنند. لازم به ذکر است که پرده اقساط برای نیروهای مسلح شامل انواع پرده شید و پرده زبرا می‌شود و این عزیزان می‌توانند مطابق با سلیقه و بودجه‌ی خود پرده مورد نظر را انتخاب کرده و از مزایای فروش پرده اقساطی بهره‌مند شوند. خرید پرده قسطی به افراد کمک می‌کند تا با خیالی آسوده برای پرداخت اقساط ماهیانه خود برنامه ریزی کنند و یک هزینه سنگین را به صورت یکجا متحمل نشوند. افراد از تسهیلاتی مثل وام و خرید پرده قسطی جهت تهیه پرده برای فرهنگیان و پرده اقساط برای نیروهای مسلح برخوردار هستند.

پرشیا دکور, پرده, پرده اقساطی, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور