انواع پرده پرشیا دکور

انواع پرده

گروه پرشیا دکور علاوه بر ایجاد فرصت خرید به صورت اقساطی، انواع پرده ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. پرده شید و زبرا از انواع پرده هستند که این روزها برای تکمیل و تجهیز دکوراسیون داخلی منازل و یا محل کار، استفاده از آن‌ها بسیار متداول و پرطرفدار شده است. برای تهیه مرغوب‌ترین جنس پرده زبرا و دریافت خدمات نصب پرده زبرا با ما در ارتباط باشید.

 

 

طرح پرده های زبرا

پرده زبرا که به تازگی به منظور پوشش پنجره‌ها و برای تجهیز دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود، ترکیبی از تور و پارچه می‌باشد و به طور کلی مانند پرده کرکره‌ای های قدیم عمل می‌کند. تنوع رنگ و طرح پرده های زبرا از فاکتورهایی است که توجه افراد زیادی را به این نوع پرده جلب کرده است. انتخاب انواع طرح پرده های زبرا به صورتی که با سایر وسایل موجود هماهنگی داشته باشد،‌ می‌تواند گزینه مناسبی برای زینت بخشیدن به محل کار و یا زندگی شما محسوب شود و شرکت پرشیا دکور با توجه به بودجه و سلیقه‌تان بهترین نوع این محصول را به شما ارائه خواهد داد.

 

 

جنس پرده زبرا

جنس پرده زبرا از تور و پارچه پلی استر است،‌ همانطور می دانید عملکردی شبیه به پرده کرکره‌، اما با کیفیت و ظاهری بسیار زیباتر از پرده های قدیمی دارد. در تولید این مدل پرده، تور و پارچه را به صورت یکی در میان قرار می‌دهند به طوری که مصرف کننده بتواند با حرکت دادن این پرده، میزان نور عبوری از آن را تعیین کند. جنس پرده زبرا که توسط شرکت پرشیا دکور به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد از مرغوب‌ترین نوع موجود در بازار است و مجموعه ما همواره سعی در عرضه این محصول با شرایط ویژه و با نازلترین قیمت ممکن دارد.

 

 

نصب پرده زبرا

به منظور جلوگیری از بهم ریختن تنظیم پرده‌های زبرا و هماهنگی این محصول با نحوه چیدمان منزل و محل کار، بهتر است در نصب پرده زبرا از یک نصاب حرفه‌ای کمک گرفته شود زیرا نصب این پرده با پرده‌های متداول در گذشته، تفاوت دارد. همچنین نصب پرده زبرا در انواع مختلف دستی و موتوری نیاز به دانش فنی داشته و شرکت پرشیا دکور ضمن برخورداری از تیم مجرب و با تجربه تمامی خدمات نصب این پرده را به شما عزیزان ارائه می‌دهد تا لذت استفاده از پرده‌ای زیبا و متناسب با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود تجربه کنید.

پرده

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور