انواع نمای ساختمان پرشیا دکور

انواع نمای ساختمان

در روزگار معاصر انواع نمای ساختمان است که هویت و منظر یک شهر را تشکیل می‌دهد به همین دلیل نیز رعایت ضوابط و مقررات تعیین شده توسط نهادهای متولی این امر و همچنین رعایت اصول هماهنگی با نمای ساختمان‌های اطراف پروژه، به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. از آن جایی که اولین چیزی است که قبل از ورود به ساختمان افراد و شهروندان را به خود متوجه می‌کند، نیاز به طراحی دقیق و بکار بردن خلاقیت در طراحی و همچنین استفاده از مصالح متناسب با شرایط پروژه دارد که عوامل پرشیا دکور این وظایف را به خوبی برای شما کارفرمایان گرامی انجام خواهد داد.

 

نمای ساختمان با توجه به فاکتورهایی مانند شرایط اقلیمی، جغرافیایی، کاربری، ساختمان های مجاور، جداره شهری اطراف ساختمان و ضوابط معماری و شهرسازی تعیین شده برای هر شهر و منطقه انواع مختلفی دارد. لازم به ذکر است که در طراحی و اجرای انواع نمای ساختمان توسط پرشیا دکور، تا جای ممکن نظر و سلیقه کارفرمایان عزیز اعمال خواهد شد.
نمای آجری یکی از نماهایی است که از گذشته تا کنون بسیار متداول و پرطرفدار بوده است و به علت تنوع آجرهای موجود قابلیت طراحی نماهای زیبایی را معمار پروژه می‌دهد و نمای آجری خود نیز مدل های مختلفی مانند آجر نما قرمز، آجر نما زرد، آجر نما نسوز و ... دارد. نمای آلومینیومی نوع دیگر نماست که امروزه به علت زیبایی بسیار، در طرح و اجرا از آن استفاده می‌شود زیرا شامل مزایایی مانند وزن سبک، تنوع رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، قابلیت شست‌وشو و ... است و هزینه آن کمی گران‌تر از سایر نماها تمام می‌شود. یکی از زیباترین انواع نمای ساختمان می‌توان نمای چوبی را نام برد که در ساخت خانه‌هایی با طراحی مدرن کاربرد فراوانی دارد، لازم به ذکر است که ترکیب چوب با شیشه و یا فلز می‌تواند جلوه‌ای خاص به این نوع نما ببخشد، برای اجرای نمای چوبی معمولا از چوب‌های فرآوری شده استفاده می‌کنند که در مقابل حرارت، رطوبت و ... مقاوم است. نمای سنگی، نمای میکس، نمای مینرال، نمای سیمانی و نمای شیشه‌ای نیز از دیگر انواع نمای ساختمان محسوب می‌شوند که استفاده از آن‌ها با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت مکانی ساختمان در شهرها و بودجه‌ی کارفرما، توسط شرکت پرشیا دکور با بهره‌مندی از کادر طراحی و اجرای مجرب و با سابقه برای شما انجام می‌گردد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای طراحی و اجرای دقیق نمای ساختمان خود، و جلوگیری از بوجود آمدن نماهایی متناقض با بافت شهری اطراف بنا، این مسئولیت را به متخصصین شرکت پرشیا دکور بسپارید زیرا این کار نیاز به تخصص یک معمار ماهر دارد و مجموعه ما با عقد قرارداد، با در نظر گرفتن منافع طرفین، طراحی و اجرای نما را به نحو احسن انجام خواهد داد.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور