کابینت ویژه فرهنگیان

کابینت ویژه فرهنگیان

پرشیا دکور تولید کننده و مجری کابینت آشپزخانه در طرح و رنگنبندی متنوع،اقدام به فروش اقساطی کرده است. فروش اقساطی کابینت از این جهت حائز اهمیت است که با توجه به هزینه بالای کابینت و وارداتی بودن اکثر ورق‌های mdf یا وارداتی بودن مواد اولیه ورق‌های تولید داخلی، بسیاری از مردم به دلیل هزینه بالای این کالا از خرید آن صرف نظر می‌کنند.

همچنین پرشیا دکور فروش اقساطی کابینت ویژه برای فرهنگیان را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در ایران متأسفانه و بلعکس سایر کشورهای جهان، فرهنگیان جزو کم درآمدترین اقشار جامعه هستند و مزایا و حقوق خاصی دریافت نمی‌کنند. پرشیا دکور در جهت حمایت از فرهنگیان و بهبود شرایط موجود برای آنان در برخی زمینه‌ها اقدام به فروش اقساطی کابینت نموده است.

کابینت

پرشیاد دکور برای حمایت از فرهنگیان محصولات خود از جمله کابینت را بصورت اقساطی به فروش گذاشته است؛ اقساط بدون بهره و بصورت بلند مدت به مردم عرضه می‌گردد. در این فروش ویژه فرهنگیان انواع کابینت و اجرای آن بصورت اقساطی عرضه می‌گردد.

 

شرایط برای فرهنگیان

فروش اقساطی کابینت ویژه فرهنگیان توسط پرشیا دکور در جریان است؛ برای اطلاع از آخرین شرایط و موارد با پرشیا دکور در تماس باشید.

پرشیا دکور, کابینت اقساطی, کابینت, کابینت ویژه فرهنگیان

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور