پارکت اقساطی

کفپوش که در زبان انگلیسی به آن پارکت می‌گویند، در بدو زمان ابداع از جنس چوب طبیعی بود و رفته رفته جنس آن تغیر کرد. ام دی اف و اچ دی اف از انواع دیگر و کم هزینه تر کفپوش هستند که نام لیمنت را بر آن نهادند.

از دیگر اسامی ایرانی کفپوش می‌توان به چوب فرش و یا کفپوش چوبی اشاره کرد. از کفپوش برای کفسازی داخل ساختمان‌ها استفاده می‌شود که با توجه به طرح و رنگنبندی متنوعی که امروزه شاهد آن هستیم، می‌توان به فراخور سلیقه در فرمت اداری یا مسکونی از آن بهره‌مند شد.
کفپوش و لمینت در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و نکته حایز اهمیت دیگر در مورد کفپوش چوبی این است که نباید در معرض رطوبت قرار بگیرد و به این منظور از روغن و واکس‌هایی برای سالم نگه داشتن آن استفاده می‌شود.

پارکت اقساطی

پرشیا دکور عرضه کننده انواع کفپوش و لمینت در سایزهای مختلف و رنگنبندی فراوان اقدام به فروش اقساطی پارکت کرده است. فروش اقساطی کفپوش از این جهت حائز اهمیت است که با توجه به هزینه بالای امروزه و وارداتی بودن اکثر کفپوش‌ها، بسیاری از مردم به دلیل هزینه بالای این کالا از خرید آن صرف نظر می‌کنند. همچنین پرشیا دکور فروش اقساطی لمینت را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

کفپوش اقساطی
لمینت اقساطی

کفپوش, پارکت, کفپوش اقساطی, لمینت, پرشیا دکور, پارکت اقساطی, لمینت اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور