پرده زبرا اقساطی پرشیا دکور

پرده زبرا اقساطی

در مبانی طراحی دکوراسیون داخلی علاوه بر چینش وسایل، استفاده از پرده نقش مهمی را در برجسته کردن و بخشیدن زیبایی به طراحی داخلی ایفا می‌کند. پرده زبرا پرشیا دکور از کیفیت و قیمتی مناسب برخوردار است و تیم حرفه‌ای این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود شرایط فروش اقساطی پرده زبرا را آغاز کرده است و شما می‌بایست برای اطلاع از شرایط تهیه پرده زبرا اقساطی، با ما تماس بگیرید.

 

 

پرده زبرا پرشیا دکور

تولید پرده زبرا در در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به صورت دو لایه موازی انجام می‌شود و یکی از جدیدترین پرده‌هایی است که برای تکمیل دکوراسیون داخلی اداره ها و منازل بکار می‌رود. پرده زبرا پرشیا دکور که ویژگی‌های پرده شید و کرکره‌ای را دارد، امکان تنظیم میزان نور ورودی به فضای داخلی را به استفاده کنندگان می‌دهد. فروش پرده زبرا پرشیا دکور به صورت نقد و اقساط انجام می‌گردد و فروش اقساطی این محصول، برای افراد فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانند با پرداخت مبلغی منصفانه به صورت ماهانه، پرده‌ای با بهترین کیفیت را به طراحی داخلی منزل و محل کار خود اضافه نمایند.

 

 

شرایط فروش اقساطی پرده زبرا

شرکت پرشیا دکور با توجه به فضای نابسامان اقتصادی و شناسایی نیاز جامعه، شرایط فروش اقساطی پرده زبرا را برای افرادی مانند فرهنگیان و نیروهای مسلح عزیز پیشبینی کرده است تا این افراد بتوانند با شرایط بازپرداخت خوب و حتی دریافت وام بر اساس میزان فاکتور خود پرده زبرا را در طرح و رنگ دلخواه تهیه و در محل مورد نظر نصب نمایند. شرایط فروش اقساطی پرده زبرا به صورت کلی شامل اعطای وام به کمک یک شرکت لیزینگی برابر با ۷۵ درصد از کل فاکتور پرداختی شماست. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما درباره شرایط فروش قسطی پرده زبرا و سایر محصولات مجموعه هستند.

 

 

تسهیلات خرید پرده زبرا ویژه فرهنگیان

برای تقدیر و تشکر هر چند کوچک از اقشار زحمتکش جامعه مانند معلمان و فرهنگیان گرامی، شرکت پرشیا دکور، تسهیلات خرید پرده زبرا ویژه فرهنگیان را تدارک دیده است تا این افراد هم بتوانند متناسب با نیاز خود انواع پرده زبرا را تهیه و استفاده کنند. از دیگر تسهیلات خرید پرده زبرا ویژه فرهنگیان می‌توان به اعطای وام به همراه یک شرکت لیزینگی اشاره کرد که میزان این وام پرداختی می‌تواند تا حداکثر ۷۵ درصد از فاکتور خرید شما را در بر بگیرد و شما برای دریافت وام تا سقف ۸ میلیون تومان تنها نیز به یک فقره چک داشته و برای دریافت وام تا سقف ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان به ترتیب به یک و دو ضامن نیاز دارید.

پرده, پرده اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور