فروش اقساط کفپوش ویژه فرهنگیان

فروش اقساطی پرشیا دکور ویژه فرهنگیان شامل فروش اقساط کفپوش در انواع مختلف پارکت، لمینت و ... نیز می‌شود. این قشر زحمتکش با استفاده از مزایای فروش اقساط کفپوش ویژه فرهنگیان می‌توانند با قیمت مناسب بهترین کیفیت را تهیه و آن را در محل مورد نظر نصب نمایند. شما عزیزان می‌بایست برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تسهیلات ویژه فرهنگیان جهت خرید کفپوش با ما تماس بگیرید.

 

 

فروش اقساط کفپوش

امروزه استفاده از انواع کفپوش مثل پارکت، لمینت و ... با توجه به بودجه، سلیقه و دکوراسیون داخلی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل نیز شرکت ساختمانی پرشیا دکور با سالها سابقه درخشان در ارائه محصولات متنوع، فرصتی را برای فروش اقساط کفپوش به وجود آورده است تا اقشار کم درآمد مانند فرهنگیان عزیز بتوانند کفپوش مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط خریداری کنند. به منظور آگاهی بیشتر در مورد شرایط فروش اقساط کفپوش و همچنین جنس و طرح‌های موجود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا علاوه بر ثبت سفارش از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده مانند نصب آن نیز مطلع شوید.

 

 

فروش اقساطی پرشیا دکور ویژه فرهنگیان

فروش اقساطی پرشیا دکور ویژه فرهنگیان، فرصتی را فراهم کرده است تا این عزیزان نیز بتوانند محصولات مورد نظر خود را مانند انواع کابینت، کفپوش، پرده و ... با شرایطی مناسب و به صورت قسطی تهیه کنند. لازم به ذکر است که تمام کالاها و خدمات مجموعه شامل این طرح یعنی فروش اقساطی پرشیا دکور ویژه فرهنگیان می‌شود زیرا اصلی ترین راهبرد و هدف مجموعه ما جلب اطمینان و رضایت شما مشتریان محترم است. برای تهیه محصول و اطلاع از شرایط دریافت وام بر اساس مبلغ فاکتور خود با کارشناسان واحد فروش مجموعه تماس حاصل کرده تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

تسهیلات ویژه فرهنگیان جهت خرید کفپوش

اعطای وام و تعیین شرایط باز پرداخت منطقی از جمله تسهیلات ویژه فرهنگیان جهت خرید کفپوش توسط پرشیا دکور است که به شما عزیزان ارائه می‌شود. اعطای وام به میزان ۷۵ درصد از کل مبلغ فاکتور خرید توسط شرکت ما به همراه یک شرکت لیزینگی نیز از جمله مزایای بهره‌مندی از تسهیلات ویژه فرهنگیان عزیز است. در واقع فرهنگیان گرامی برای دریافت وام تا سقف ۸ میلیون تنها به یک فقره چک ضمانت، تا سقف ۲۰ میلیون یک نفر ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون تومان به دو نفر ضامن احتیاج دارند. همچنین به منظور آگاهی بیشتر از سایر جزئیات تسهیلات ویژه فرهنگیان جهت خرید کفپوش می‌توانید با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور