پارکت اقساطی برای نیروهای مسلح پرشیا دکور

پارکت اقساطی برای نیروهای مسلح

اعضای محترم نیروهای مسلح که دارای حکمت کارت هستند می‌توانند پارکت و کفپوش قسطی را که پرشیا دکور برای این عزیزان در نظر گرفته است، خریداری کرده و استفاده کنند. پارکت اقساطی برای نیروهای مسلح به همراه ضمانت خرید پارکت و وام خرید پارکت البته بر اساس میزان فاکتور ارائه می‌شود تا همه‌ی افراد بتوانند با اطلاع از شرایط فروش پارکت قسطی برای خرید پارکت اقدام کنند.

 

پارکت اقساطی

از پارکت، این صفحات چوبی نازک برای تجهیز و تزئیین فضای داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. به دلیل نوسانات قیمت اجناس داخلی و خارجی، تهیه پارکت اقساطی برای همه افراد به خصوص نیروهای مسلح بهتر و اقتصادی‌تر است و پرشیا دکور برای رفاه حال مشتریان ، امکان خرید پارکت اقساطی را فراهم کرده است و انواع پارکت برای دارندگان حکمت کارت را در کنار وام و ضمانت خرید پارکت به مشتریان گرامی  ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره مزایای خرید پارکت اقساطی و دریافت وام خرید پارکت می‌توانید شرایط را در سایت مطالعه کرده و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

شرایط فروش پارکت قسطی

هر مجموعه برای فروش به صورت قسطی شرایطی را تنظیم می‌کند که به نفع هر دو طرف معامله باشد. پرشیا دکور نیز برای حمایت از قشر زحمتکش جامعه مانند نیروهای مسلح پارکت برای دارندگان حکمت کارت را صورت قسطی ارائه می‌دهد. برای خرید پارکت قسطی با ضمانت و دریافت وام خرید پارکت باید از شرایط فروش پارکت قسطی در مجموعه ما مطلع شوید. شرایط فروش پارکت قسطی به این صورت است که شما می‌توانید بر اساس مبلغ فاکتور خود تا سقف ۸ میلیون بدون ضامن و تنها با یک فقره چک، تا سقف ۲۰ میلیون با یک ضامن و تا سقف ۳۰ میلیون با دو ضامن، وام دریافت کنید.

 

 

کفپوش قسطی

امروزه استفاده از کفپوش، پارکت و لمنیت به دلیل جلوه‌ی زیبایی که به دکوراسیون داخلی خانه‌ها بخشیده، بسیار پرطرفدار است. همه افراد جامعه علاقمند هستند که در محیطی زیبا و آرامش‌بخش زندگی کنند و استفاده از کفپوش یکی از عواملی است که بر زیبایی یک خانه می‌افزاید. اکنون به علت تغییر و افزایش روزانه قیمت‌ها، برای افراد جامعه مانند نیروهای مسلح پرداخت هزینه کفپوش به صورت یک‌جا کمی سخت‌تر از گذشته می‌باشد. به همین علت پرشیا دکور امکان خرید کفپوش قسطی را به همراه اعطای وام خرید فراهم کرده است. برای تهیه کفپوش قسطی و اطلاع از شرایط فروش پارکت قسطی با ما در ارتباط باشید.

پارکت, کفپوش اقساطی, پرشیا دکور, پارکت اقساطی, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور