فروش اقساطی پارکت پرشیا دکور

فروش اقساطی پارکت

شرکت پرشیا دکور اقدام به فروش اقساطی پارکت کرده و در این طرح ارائه کننده انواع پارکت برای نیروهای مسلح و پارکت برای فرهنگیان است. خرید پارکت اقساطی و لمنیت برای فرهنگیان و نیروهای مسلح از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است مانند ارائه وام با توجه به مبلغ فاکتور به خریداران. اگر شما قصد تجهیز کف فضای داخلی خانه خود را با بهترین متریال دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

پارکت قسطی با حکمت کارت

عزیزان زحمتکش و گرامی نیروهای مسلح که دارای حکمت کارت هستند می‌توانند از مزایای خرید پارکت قسطی با حکمت کارت بهره‌مند شوند. این طرح ویژه شامل انواع کفپوش، پارکت و لمنیت ایرانی و خارجی است و این تنوع محصولات برای شما امکان انتخاب کفپوش مناسب را فراهم می‌کند. پرشیا دکور برای رفاه حال اقشار کم درآمد علاوه بر فروش پارکت قسطی با حکمت کارت و پارکت برای فرهنگیان، متناسب با مبلغ فاکتور از طریق یک شرکت لیزینگ وام هم ارائه می‌دهد. شما مشتریان گرامی برای اطلاع از قیمت‌ها و شرایط بازپرداخت فروش اقساطی پارکت با ما تماس حاصل کنید.

 

 

پارکت اقساطی

امروزه از انواع کفپوش‌ برای تجهیز کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود. پارکت و لمنیت نیز از صفحات نازک چوبی ساخته شده و در کفسازی فضای داخلی کاربرد دارند. پرشیا دکور برای قدردانی از زحمات افراد فرهنگی و نیروهای مسلح، به آن‌ها پارکت اقساطی ارائه می‌کند تا بتوانند به صورت اقساطی بهترین کفپوش را برای مصرف مورد نظر خود انتخاب کنند. در این تصمیم انواع پارکت و لمنیت برای فرهنگیان و دارندگان حکمت کارت به همراه اعطای وام، به فروش می‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت استفاده از این فرصت طلایی و نحوه خرید پارکت برای فرهنگیان و نیروهای مسلح بعد از مطالعه بخش مربوطه در سایت با مجموعه تماس گرفته تا در زمینه خرید پارکت اقساطی به صورت کامل راهنمایی شوید.

 

 

پارکت برای نیروهای مسلح

کسانی که دارای حکمت کارت هستند می‌توانند از بسیاری از خدمات مجموعه‌ها، با تخفیف ویژه و یا با شرایط بسیار مناسب استفاده کنند. دارندگان حکمت کارت می‌توانند از فروش ویژه پارکت برای نیروهای مسلح در پرشیا دکور بهره‌مند شده و به خرید قسطی پارکت با حکمت کارت بپردازند. در این شرایط اقتصادی سخت فروش پارکت قسطی گام کوچکی برای راحتی اقشاری از جامعه است که همواره تلاش بسیاری برای کشور عزیزمان می‌کنند اما از حقوق و توان مالی بالایی برخوردار نیستند.

پارکت, پارکت اقساطی, پارکت ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور