پارکت قسطی برای دارندگان حکمت کارت پرشیا دکور

پارکت قسطی برای دارندگان حکمت کارت

گروه پرشیا دکور جهت عرضه انواع پارکت، به فروش پارکت اقساطی و لمنیت قسطی به افرادی با درآمد کمتر می‌پردازد. نیروهای مسلح می‌توانند از خدمات پارکت قسطی برای دارندگان حکمت کارت استفاده کرده و کف فضای مورد نظر خود را تجهیز کنند. شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان خود، ضمانت خرید پارکت ارائه می‌کند، برای آگاهی از شرایط فروش پارکت قسطی و وام خرید پارکت با ما تماس بگیرید.

 
پارکت اقساطی

پارکت نوعی کفپوش چوبی است که از صفحات نازکی تشکیل می‌شود. پارکت قسطی در پرشیا دکور شامل انواع پارکت شده بنابراین مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خود لمینت قسطی و پارکت اقساطی مناسب خود را تهیه کنند. شرایط فروش پارکت اقساطی برای افراد مختلف، متفاوت است. خرید پارکت برای دارندگان حکمت کارت، شامل وام خرید پارکت و دریافت پارکت قسطی با ضمانت است که با استفاده از مشورت کارشناسان می‌توان مناسب‌ترین پارکت را انتخاب کرد. برای اطلاع از جزئیات خرید پارکت قسطی برای دارندگان حکمت کارت با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 


شرایط فروش پارکت قسطی

برای راحتی مشتریان، شرکت پرشیا دکور به همراه یک شرکت لیزینگی وام برای پارکت ارائه می‌دهد که می‌توانید متناسب با شرایط اقتصادی خود از آن استفاده کنید. نیروهای مسلح یکی از گروه‌های مشمول دریافت وام خرید پارکت به همراه ضمانت خرید پارکت هستند. جهت عرضه پارکت برای دارندگان حکمت کارت باید شرایط فروش پارکت قسطی در مجموعه ما را به دقت بررسی کنید که برابر با اعطای وام بر اساس ۷۵ درصد از کل فاکتور شما است. ضامن داشتن و نداشتن بستگی به سقف وام مورد استفاده دارد مثلا ارائه وام تا سقف ۸ میلیون بدون ضامن و تنها با یک فقره چک ضمانت صورت می‌گیرد. وام تا سقف ۲۰ میلیون با داشتن یک ضامن و وام تا سقف ۳۰ میلیون با داشتن دو ضامن به شما تعلق خواهد گرفت.

 


لمنیت قسطی

در طرح فروش پارکت قسطی، لمنیت قسطی هم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لمنیت که از مواد ترکیبی ساخته شده از پرطرفدارترین کفپوش‌ها است، بهتر است خاطر نشان کرد که لمنیت سختی‌های نگهداری از چوب را ندارد و جایگزین بسیار مناسبی برای پارکت چوبی است. پرشیا دکور در فروش ویژه پارکت برای دارندگان حکمت کارت، لمینیت قسطی را در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها نیز به شما ارائه می‌دهد.

پارکت, لمینت, پارکت اقساطی, لمینت اقساطی

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور