پرده اقساطی ویژه فرهنگیان پرشیا دکور

پرده اقساطی ویژه فرهنگیان

با آغاز فروش اقساطی پرشیا دکور، پرده اقساطی ویژه فرهنگیان در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد. در واقع با استفاده از تسهیلات ویژه فرهنگیان برای خرید پرده،‌ انواع پرده با بهترین کیفیت و جنس به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت پرده‌هایی مانند پرده زبرا ویژه فرهنگیان با ما در ارتباط باشید.

 

 

فروش اقساطی پرشیا دکور

فروش اقساطی پرشیا دکور امکان دریافت وام به اندازه ۷۵ درصد از کل مبلغ خرید را به شما می‌دهد و با تعیین شرایط باز پرداخت منطقی، راه را برای تکمیل دکوراسیون داخلی منازل همه اقشار جامعه به خصوص فرهنگیان و نیروهای مسلح عزیز هموار می‌کند. انواع پرده‌های شید،‌ زبرا و ... از جمله محصولاتی هستند که مشمول فروش اقساطی پرشیا دکور شده و با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان محترم ارائه می‌شوند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی محصولات متنوع و همچنین آگاهی از قیمت‌ها و شرایط برخورداری از انواع تسهیلات با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

تسهیلات ویژه فرهنگیان برای خرید پرده

فرهنگیان عزیز از جمله مهمترین اقشار زحمتکش و مفید برای جامعه هستند و آن طور که باید و شاید از زحماتشان چه در دوران فعالیت و چه در دوران بازنشستگی تقدیر نشده است. بدین ترتیب شرکت ساختمانی پرشیا دکور ارائه دهنده انواع محصولات مهم برای چیدمان و دکوراسیون داخلی، تسهیلات ویژه فرهنگیان برای خرید پرده، کابینت و برخورداری از خدمات ساختمانی شرکت را فراهم کرده است تا این عزیزان بتوانند با صرف هزینه مقرون به صرفه و همچنین دریافت وام از مجموعه، فضای داخلی منازل و یا محل کار خود را زینت بخشیده و یا به بهینه سازی آن بپردازند. شما عزیزان برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره تسهیلات ویژه فرهنگیان برای خرید پرده می‌توانید با کارشناسان واحد مربوطه تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

 

پرده زبرا ویژه فرهنگیان

پرده زبرا ترکیبی از پرده کرکره‌ای و پرده شید می‌باشد که به افراد امکان تنظیم کردن میزان نور ورودی به فضای داخلی را در هر ساعت از روز می‌دهد. استفاده از این مدل پرده امروزه بسیار متداول شده است زیرا علاوه بر کارایی به دلیل برخورداری از طرح و رنگ‌های پرکاربرد، عامل مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل به شمار می‌رود. شرکت پرشیا دکور انواع پرده مانند پرده زبرا ویژه فرهنگیان را با نازلترین و اقتصادی‌ترین قیمت به همراه کیفیتی استاندارد و خوب به شما عزیزان ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید برای ثبت سفارشات خود در خصوص تهیه پرده زبرا ویژه فرهنگیان با کارشناسان فروش ما صحبت کرده و از طرح‌ها و رنگ‌های این محصول مطلع شوید.

 

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور