فروش پرده قسطی پرشیا دکور

فروش پرده قسطی

فروش پرده قسطی توسط شرکت پرشیا دکور به افراد کمک می‌کند تا با قیمت مناسب بتوانند برای فضای داخلی ساختمان خود، بهترین پرده را تهیه کنند. در فروش پرده قسطی، پرده شید و پرده زبرا با رنگ و طرح دلخواه به مشتریان ارائه می‌شود. پرده برای فرهنگیان و پرده برای نیروهای مسلح بخش‌های اساسی این فروش ویژه هستند. برای اطلاع از شرایط فروش پرده اقساطی با ما در ارتباط باشید.

 

 

پرده برای فرهنگیان

فرهنگیان عزیز قشری کوشا اما کم درآمد هستند و تا کنون به شکلی شایسته از آ‌ن‌ها قدردانی نشده، شرکت پرشیا دکور با ارائه پرده برای فرهنگیان به صورت قسطی و با مناسب‌ترین شرایط بازپرداخت، تصمیم دارد که حق خود را برای تشکر از این عزیزان ادا کند. لازم به ذکر است که فرهنگیان با خرید قسطی پرده، بر اساس میزان فاکتور خود مشمول دریافت وام خرید می‌شوند. پرده برای فرهنگیان شامل فروش انواع پرده قسطی مانند پرده شید است که مشتریان گرامی می‌توانند بر اساس چیدمان و دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود انتخاب کنند.

 

 

پرده قسطی با حکمت کارت

استفاده از پرده باعث زیبایی دکوراسیون داخلی منازل می‌گردد و از آن‌ جایی که همه اقشار حق دارند از بهترین پرده برای دیزاین منزل خود استفاده کنند و قیمت‌ها به صورت روزانه در حال تغییر و افزایش است، پرشیا دکور اقدام به فروش پرده برای نیروهای مسلح کرده است. اعضای نیروهای مسلح می‌توانند به تهیه پرده قسطی با حکمت کارت بپردازند و از مزایای خرید پرده قسطی با حکمت کارت و دریافت وام متناسب با فاکتور خرید خود بهره‌مند شوند. نیروهای مسلح و دارندگان حکمت کارت برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پرده اقساطی می‌توانند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند.

 

 

پرده زبرا

پرده زبرا و پرده شید دو مدل پرطرفدار نسبت به سایر پرده‌ها محسوب می‌شوند. پرده شید، پرده‌ای است که در آن یک لایه پارچه حول یک محور می‌چرخد و میزان نور ورودی در طول روز با حرکت دادن این لایه پارچه تنظیم می‌شود. پرده زبرا ترکیبی از پرده شید و پرده کرکره‌ای بوده و از دو لایه پارچه و تور ساخته می‌شود و نور ورودی با تغییر زاویه بین این دو لایه تعیین می‌شود. این دو مدل پرده نیز در طرح ارائه پرده قسطی توسط پرشیا دکور موجود است. فرهنگیان و نیروهای مسلح برای خرید پرده قسطی بعد از مطالعه سایت می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

پرده اقساطی, پرده ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور