کابینت اقساطی با حکمت کارت پرشیا دکور

کابینت اقساطی با حکمت کارت

دارندگان حکمت کارت می‌توانند از مزایای خرید کابینت اقساطی با حکمت کارت استفاده کنند. فروش کابینت اقساطی در پرشیا دکور تنها به کابینت برای نیروهای مسلح محدود نمی‌شود، فروش اقساطی کابینت برای فرهنگیان نیز امکان پذیر است. تیم ما علاوه بر فروش انواع کابینت مانند کابینت ام دی اف، کلیه خدمات مربوط به نصب کابینت را هم انجام می‌دهد.

 


خرید اقساطی با حکمت کارت

نیروهای مسلح معمولا از مزایای مختلفی مانند تخفیف، فروش ویژه، شرایط بازپرداخت مناسب و ... برخوردار می‌شوند. پرشیا دکور نیز امکان خرید اقساطی با حکمت کارت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اعضای نیروهای مسلح می‌توانند از کلیه موارد مربوط به ساخت کابینت و نصب کابینت را در طرح فروش کابینت برای نیروهای مسلح با بهترین قیمت و شرایط بهره‌مند شوند. خرید انواع کابینت با حکمت کارت در پرشیا دکور، شامل کابینت ام دی اف، کابینت ممبران،‌ کابینت هایگلاس و ... می‌شود، برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی با حکمت کارت با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید.

 


کابینت برای فرهنگیان

کابینت‌های موجود به کابینت ام دی اف، کابینت ممبران،‌کابینت چوبی و کابینت هایگلاس تقسیم می‌شوند که افراد با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود و بودجه مالی در نظر گرفته شده برای خرید و نصب کابینت، برای زینت بخشیدن به آشپزخانه به خرید این محصول اقدام می‌کنند. در پرشیا دکور امکان خرید قسطی کابینت برای فرهنگیان نیز فراهم شده تا این قشر عزیز و زحمتکش بتوانند مطابق با سلیقه خود سفارش ساخت کابینت و نصب آن را به مجموعه بدهند. شرایط بازپرداخت اقساط در خرید کابینت برای فرهنگیان با در نظر گرفتن راحتی مشتریان عزیز تنظیم شده است.

 


کابینت اقساطی

افراد جامعه برای تجهیز آشپزخانه در خانه و یا محل کار علاوه بر کیفیت، قیمت را هم در نظر می‌گیرند و گاهی به دلیل نوسانات قیمت انواع کابینت، حاضر به استفاده از جنس نامرغوب می‌شوند. پرشیا دکور برای رفع دغدغه مالی افراد در زمینه ساخت کابینت و نصب کابینت، در طرح کابینت اقساطی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش کابینت برای نیروهای مسلح و فرهنگیان می‌پردازد تا همه بتوانند با مدیریت هزینه‌های خود کابینت اقساطی را تهیه کنند. در ضمن جهت رفاه حال مشتریان، علاوه بر فروش کابینت با حکمت کارت، این مجموعه به همراه یک شرکت لیزینگی بر اساس مبلغ فاکتور به شما وام نیز اعطا می‌کند.

کابینت اقساطی, کابینت ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور