کابینت قسطی پرشیا دکور

کابینت قسطی

شرکت پرشیا دکور برای رفاه و راحتی حال مشتریان خود کابینت قسطی برای برخی گروه‌های جامعه ارائه می‌کند. فروش ویژه کابینت برای فرهنگیان و کابینت برای نیروهای مسلح در انواع مختلف مثل کابینت ام دی اف صورت می‌گیرد تا تجهیز آشپزخانه برای افراد کم درآمد نیز تبدیل به امری دلپذیر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه گردد. ساخت کابینت و نصب کابینت تماماً مطابق با سلیقه شما مشتریان گرامی انجام می‌شود.

 

کابینت

قفسه و کمدهایی که معمولاً در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شوند و محلی برای نگهداری از وسائل و برخی مواد غذایی به شمار می‌روند را کابینت می‌گویند که انواع مختلفی دارد و می‌تواند از فلز، چوب، ورق‌های ام دی اف و غیره ساخته شود. امروزه استفاده از کابینت ام دی اف، هایگلاس، ممبران و چوب طرفداران بیشتری نسبت به کابینت فلزی دارد و با توجه به دکوراسیون داخلی آن‌ها را بکار می‌برند. مشتریان در طرح کابینت برای فرهنگیان و کابینت با حکمت کارت می‌توانند تمام فرایند ساخت کابینت و نصب کابینت را به تیم با تجربه پرشیا دکور بسپارند.

 

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف نسبت به سایر آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و با این حال دارای طرح‌های بسیار زیبا و رنگ‌های چشم نوازی می‌باشد. جنس بدنه در ساخت کابینت از ورق‌های ام دی اف است که ظاهری مات دارند. اگر قرار باشد ظاهر براقی به خود بگیرند باید از روکش‌ و یا رنگ استفاده کرد که طبعاً مقداری هزینه تمام شده را بالاتر می‌برد. از مهمترین مزایای کابینت ام دی اف باید به راحتی در برشکاری و استقامت بالای این مدل اشاره کرد. همچنین این مدل عاری از ایرادات و نواقصی هست که ممکن است کابینت‌های چوبی داشته باشند. اگر برای نصب کابینت آشپزخانه خود بودجه کمتری دارید، پرشیا دکور به شما کابینت ام دی اف را پیشنهاد می‌کند.

 

 

کابینت برای فرهنگیان

متاسفانه در کشور ما فرهنگیان از سایر مشاغل کم درآمدتر هستند برای همین هم پرشیا دکور تصمیم به ارائه کابینت برای فرهنگیان گرفته است. همچنین اگر جز نیروهای مسلح کشور هستید می‌توانید از خدمات کابینت با حکمت کارت استفاده کنید. فروش کابینت قسطی اقدامی جهت کاهش دغدغه افراد کم درآمد برای تجهیز منزلشان است. بنابراین برای استفاده از خدمات کابینت برای نیروهای مسلح و کابینت برای فرهنگیان با ما در تماس باشید.

پرشیا دکور, کابینت اقساطی, کابینت, کابینت ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور