نصب لمنیت پرشیا دکور

نصب لمنیت پرشیا دکور

فروش اقساط لمینت به اقشاری مانند فرهنگیان و نیروهای مسلح باعث شده تا لمنیت پرشیا دکور یکی از محصولات پرفروش مجموعه باشد. با خریداری لمینت، می‌توانید از خدمات نصب لمنیت پرشیا دکور با کمک جدیدترین متدها بهره‌مند شوید. شما مشتریان و کارفرمایان عزیز برای اطلاع از قیمت، طرح و همچنین شرایط نصب لمینت توسط تیم پرشیا دکور می‌توانید با واحد فروش تماس حاصل کنید.

 

 

لمنیت پرشیا دکور

امروزه استفاده از انواع کفپوش به ویژه لمنیت و پارکت به دلیل زیبایی و دوام خوبی که دارند، ‌بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اکثر افراد تمایل دارند تا کفسازی محل مورد نظر خود را با استفاده از لمنیت انجام دهند زیرا علاوه بر دوام و ماندگاری از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار است. لمنیت پرشیا دکور محصولی بسیار با کیفیت، ضمن بهره‌مندی از رنگ‌ها و طرح‌های زیبا و کاربردی به افراد این امکان را می‌دهد که متناسب با وسائل و دکوراسیون داخلی منازل خود، انواع لمنیت را انتخاب کرده و از خدمات نصب این محصول استفاده کنند. برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره قیمت و شرایط خرید لمنیت پرشیا دکور با ما در ارتباط باشید.

 

 

فروش اقساط لمینت

شرکت پرشیا دکور با سابقه و تجربه‌ای درخشان در زمینه امور ساختمانی و دکوراسیون داخلی، فروش اقساط لمینت را به منظور رفاه حال مشتریان خود به ویژه اقشاری با درآمد پایین‌تر آغاز کرده است. بهره‌مندی از این طرح موجب شده است تا همه افراد یک جامعه بتوانند متناسب با میزان درآمدی که دارند، هزینه کرده و کفپوش مورد نظر خود را تهیه کنند. فروش اقساط لمینت شامل اعطای وام به اندازه ۷۵ درصد از مبلغ فاکتور خرید است که با توجه به مبلغ نیاز به چک ضمانت  و یا فرد ضامن وجود دارد. این طرح در برگیرنده‌ بهترین و با کیفیت‌ترین لمینت‌ها می‌شود، ‌بنابراین مشتریان گرامی می‌توانند با اطمینان خاطر محصول مورد علاقه خود را خریداری و خدمات مربوط به آن استفاده کنند.

 

 

نصب لمینت توسط تیم پرشیا دکور

نصب لمینت توسط تیم پرشیا دکور با دقت، ظرافت و تخصص و همچنین با استفاده از بهترین ابزار و چسب‌ها انجام می‌شود. به همین ترتیب با خرید انواع کفپوش مانند لمینت می‌توانید از خدمات نصب آن‌ها نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که نصب لمینت رابطه بسیار مستقیمی با عمر و دوام این محصول دارد و اگر برای نصب از نصاب مبتدی و یا تجهیزات نامناسب استفاده شود، امکان برآمدگی و از بین رفتن زود هنگام انواع لمینت وجود دارد. نصب لمینت توسط تیم پرشیا دکور با تکیه بر توان و تجهیزات نصاب‌های حرفه‌ای و با تضمین کامل صورت می‌پذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پاسخگویی به سوالات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور