اهمیت نمای ساختمان پرشیا دکور

اهمیت نمای ساختمان

نمای ساختمان به طور کلی معرف هویت یک ساختمان است و همین امر دلیل محکمی بر اهمیت نمای ساختمان می‌باشد. البته نمی‌توان تاثیر نمای ساختمان در زیبایی بافت شهری را نادیده گرفت، به همین منظور نماها باید متناسب با بافت شهری و ساختمان‌های همجوار انتخاب و اجرا گردند. شرکت ساختمانی پرشیا دکور قادر به ارائه انواع سبک‌های نمای ساختمان به شما کارفرمایان محترم مطابق با شرایط اقلیمی و محیطی پروژه‌تان می‌باشد.

 

 

نمای ساختمان

اگر نمای ساختمان بر پایه اصول ساخته شده و دارای طراحی زیبا باشد، می‌توان از طراحی فضای داخلی آن نیز اطمینان حاصل کرد. هماهنگی نما با جداره اطراف و اقلیم شهر یا منطقه از مهمترین الزاماتی هستند که در  طراحی و ساخت انواع نمای ساختمان اهمیت بسزایی دارند، زیرا نما در ساختمان‌ها اولین چیزی است که توجه افراد را به خود جلب کرده و آن‌ها را به ورود به و یا آشنایی با فضای داخلی ساختمان دعوت می‌کند. کادر مجرب شرکت پرشیا دکور متشکل از طراحان و عوامل اجرایی متخصص آماده ارائه هر گونه خدمات اعم از طراحی، ساخت و بازسازی نما می‌باشد و شما برای بهره‌مندی از این خدمات و همچنین آگاهی از شرایط همکاری می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

تاثیر نمای ساختمان در زیبایی بافت شهری

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین عواملی که شکل یک شهر را تشکیل می‌دهد، ‌وجود توده‌‌ها و یا همان ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف است بنابراین نمی‌توان از میزان تاثیر نمای ساختمان در زیبایی بافت شهری به راحتی عبور کرد. هر چقدر نما با جداره اطراف، نوع مصالح استفاده شده، بافت شهری، شرایط محیطی و آب و هوایی موجود در شهر، منطقه و محله سازگار باشد، به تبع از زیبایی و دعوت کنندگی بیشتری برخوردار خواهد بود و در واقع شهروندان تمایل بیشتری به تماشا یا حضور در آن ساختمان و خیابان پیدا می‌کنند. شرکت پرشیا دکور با آگاهی کامل از چند و چون تاثیر نمای ساختمان در زیبایی بافت شهری، انواع نما را برای ساختمان شما طراحی و یا بازسازی می‌نماید.

 

 

انواع سبک‌های نمای ساختمان

نماهای شیشه ای، چوبی، آلومینیومی و ... از انواع سبک‌های نمای ساختمان هستند که شرکت پرشیا دکور متناسب با سلیقه کارفرما و بعد از بررسی شرایط محیطی پروژه به نحو احسن برای شما اجرا می‌کند. نصب نمای شیشه‌ ای یا کرتین وال به علت زیبایی و خاص‌ بودن بسیار پرطرفدار است و تنها ممکن است نظافت آن کمی هزینه‌بر باشد. استفاده از  نمای چوبی به دلیل انتقال احساس سرزندگی به افراد و همچنین قابل جابه جایی و قابل تعویض بودن آن متداول بوده و در نهایت استفاده از نمای آلومینیومی که از ورق‌های آلومینیوم تشکیل شده و به صورت پنل‌هایی روی دیوار بیرونی ساختمان نصب می‌گردند نیز طرفداران خود را دارد. برای اطلاع از انواع سبک‌های نمای ساختمان با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور