خرید پارکت با حکمت کارت پرشیا دکور

خرید پارکت با حکمت کارت

امروزه استفاده از پارکت برای کفسازی ساختمان‌ها بسیار پرطرفدار است و ظاهر زیبایی به فضای ساختمان می‌بخشد. یکی دیگر از خدمات مجموعه ما به شما مشتریان عزیز، فراهم کردن امکان خرید پارکت با حکمت کارت است. دارندگان حکمت کارت می‌توانند اقدام به دریافت مشاوره و خرید انواع کفپوش قسطی، پارکت قسطی و یا لمینیت قسطی برای دکوراسیون داخلی منزل خود بکنند.

 

پارکت برای فرهنگیان

پرشیا دکور برای راحتی مشتریان عزیز به خصوص افرادی با درآمد کمتر اقدام به فروش کفپوش قسطی تحت عنوان فروش ویژه پارکت برای فرهنگیان کرده است. اگر شما و یا نزدیکانتان فرهنگی هستید و تصمیم دارید منزل و یا فضای مورد نظر خود را پارکت کنید، میتوانید از خدمات پارکت برای فرهنگیان استفاده کرده و سفارش خود را جهت کفپوش و لمینیت قسطی ثبت کنید تا با بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و منطقی‌ترین شرایط پرداخت اقساط شما را برای زینت بخشیدن به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان راهنمایی و یاری کنیم.

 

 

حکمت کارت

نیروهای مسلح با داشتن حکمت کارت که نوعی کارت اعتباری است، از مزایا و تخفیفات خاصی برخوردار هستند. شرکت پرشیا دکور هم برای دارندگان حکمت کارت شرایط ویژه‌ای قائل شده و ارائه دهنده انواع پارکت برای نیروهای مسلح و پارکت برای دارندگان حکمت کارت مانند پارکت قسطی و لمینیت قسطی است. شایان به ذکر است که لمینیت قیمت مناسب‌تری نسبت به پارکت دارد زیرا پارکت‌ها از چوب ساخته شده و طبیعتاً قیمت آن به نوع چوبی که در آن بکار رفته است، بستگی دارد. شما با ارائه حکمت کارت به مجموعه ما می‌توانید مطابق با خواسته خود از لمینیت یا پارکت به صورت قسطی بهره‌مند شوید.

 

 

پارکت قسطی

به کفپوشی که از ورقه‌های نازک چوب ساخته شده، پارکت گفته می‌شود. امروزه به دلیل زیبایی و جلوه‌ای که به فضای داخلی ساختمان می‌بخشد، استفاده از انواع پارکت و لمینیت در دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد. پرشیا دکور با ارائه انواع پارکت قسطی با داشتن حکمت کارت و پارکت برای فرهنگیان گامی بزرگ برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در این شرایط اقتصادی سخت برداشته است. ارائه کفپوش قسطی مانند پارکت قسطی و لمینیت قسطی به اقشار مختلف مانند عرضه پارکت برای فرهنگیان، پارکت برای دارندگان حکمت کارت و نیروهای مسلح با بهترین کیفیت و قیمت در این مجموعه انجام می‌پذیرد و شما مشتریان گرامی با اطمینان خاطر می‌توانید انواع سفارشات خود را به ما واگذار کنید.

کفپوش, پارکت, کفپوش اقساطی, لمینت, پارکت اقساطی, لمینت اقساطی, پارکت ویژه فرهنگیان, حکمت کارت

جهت مشاوره خرید محصولات با کارشناسان فروش پرشیا دکور در ارتباط باشید و از خدمات ویژه مشتریان بهره‌مند گردید.

۰۲۱۶۶۶۴۶۱۶۸

پرشیا دکور

تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی جنوبی، نبش ندیم خواه، پلاک ۱۸۱، واحد ۱
تلفن: ۰۲۱66646168 - 02166652615 - 02166628264 - 09120404129
اینستاگرام پرشیا دکور اینستاگرام پرشیا دکور